Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Delphine Boël (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251836)

RASPOUTINE 28 januari 2020 05:25

Delphine Boël

Heeft Albert II naar uw mening nog recht op een staatsbegrafenis?

JA?

NEE?

Garry 28 januari 2020 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 9234595)
Heeft Albert II naar uw mening nog recht op een staatsbegrafenis?

JA?

NEE?

't Is in ieder geval beter dan dat ze hem boven de grond zouden laten liggen.

quercus 28 januari 2020 10:38

Ik vind het goed voor Delphine dat aan dit reeds zeven jaar aanslepend juridisch gekissebis een voor haar bevredigend einde is gekomen. Ik weet niet hoe de relatie is tussen Delphine en Jacques Boël, haar stiefvader. Maar ik hoop voor haar dat die niet vijandig is. Uiteindelijk is voor de emotionele kant bij de opvoeding van een kind een goeie liefhebbende “papa” veel belangrijker dan een biologische, al of niet gerechtelijk aangewezen “vader”. Dat onderscheid is van kapitaal belang en wellicht in alle talen wordt die nuance naar voor gebracht.

Wat de hier voorgelegde enquête betreft, ik vind die vrij zinloos. Albert II als gewezen staatshoofd “post-mortem” willen “straffen” door hem een een staatsbegrafenis te ontzeggen is te gek om los te lopen. Is dit aaneengeflanste bananenland op zichzelf reeds niet idioot genoeg?

DewareJakob 28 januari 2020 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9234666)
Ik vind het goed voor Delphine dat aan dit reeds zeven jaar aanslepend juridisch gekissebis een voor haar bevredigend einde is gekomen. Ik weet niet hoe de relatie is tussen Delphine en Jacques Boël, haar stiefvader. Maar ik hoop voor haar dat die niet vijandig is. Uiteindelijk is voor de emotionele kant bij de opvoeding van een kind een goeie liefhebbende “papa” veel belangrijker dan een biologische, al of niet gerechtelijk aangewezen “vader”. Dat onderscheid is van kapitaal belang en wellicht in alle talen wordt die nuance naar voor gebracht.

Wat de hier voorgelegde enquête betreft, ik vind die vrij zinloos. Albert II als gewezen staatshoofd “post-mortem” willen “straffen” door hem een een staatsbegrafenis te ontzeggen is te gek om los te lopen. Is dit aaneengeflanste bananenland op zichzelf reeds niet idioot genoeg?

Volledig akkoord, en ook het laatste zinnetje.
Heeft Albert nu al gezegd dat zijn (nieuwe) dochter 'een echt vrouwtje' is?:mrgreen::mrgreen:

TheFourHorsemen 28 januari 2020 14:52

Ik zie eerlijk gezegd het verband tussen de twee niet echt.

quercus 29 januari 2020 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9234819)
Ik zie eerlijk gezegd het verband tussen de twee niet echt.

Je hoeft het er ook niet in te zoeken. Gewoon dat in deze bananenstaat zowat alles te gek is om los te lopen.

Skobelev 29 januari 2020 10:02

Hoe vlugger, hoe liever?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be