![]() |
Domme vrouwen?
|
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Zomaar iemand wat geld geven als je die niet eens kent. Minstens wat referenties voorleggen. En aan junks geef of leen je toch ook nooit geld. Heb ik ook al gedaan, zie je nooit terug... Neem je verliezen en ezel steen. |
Citaat:
![]() |
Och sommigen leren het ook alleen maar af als ze eens een keer beroofd worden of ineengeslagen op straat.
En voor de echte hardleerse. Kan je coquette rondlopen in Molenbeek. Whahahaha.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef alvast een wreed oud mee: "2 blondjes staan met de wagen voor het rode licht. Zegt de bestuurster ineens: "Tis groen!!!" waarop het andere blondje gelijk reageerde: "Ne kikker!!!" Met enige graagte wil ik ook meegeven dat zeker niet alle blondjes dom zijn of zijn dat eigenlijk slimme brunettes die zich blond laten verven hebben??? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als "we" dat domme vrouwtje gevonden hebben laten "we" haar in één moeite alle verliefde mannen verzorgen die zich door blonde soortgenoten in doekjes hebben laten draaien.
Zou één dom vrouwtje volstaan om al die intelligente mannen te verzorgen? |
Citaat:
|
Het ontgaat me een beetje hoe dit in zijn werk is gegaan en wie nu juist die zogenaamde oplichter is. Gaat het om een straatneger uit Ghana die via één van de talrijk aanwezige lokale internetcafés met een vals profiel Vlaamse vrouwen met een IQ niet hoger dan hun schoenmaat heeft opgelicht?
Of heeft de oplichter doodleuk een foto van zichzelf gebruikt om dit te doen? Dan is het nog veel erger voor die opgelichte vrouwen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be