![]() |
Meghan Markle is nu een werkwoord
https://www.rt.com/op-ed/479576-megh...princess-verb/
Zalig hoe zo'n zever gefileerd wordt: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu heeft ons aller Knuppel trouwens ook haar antwoord. ;-) |
Het zou leuk zijn moesten zowel markelen als merkelen als werkwoorden gebruikt worden.
markelen; zich onttrekken van engagementen, graag de lusten maar niet de lasten op zich nemen merkelen; boude uitspraken doen over dingen die men niet kan verwezenlijken, iets publiekelijk op de mouw spelden |
Citaat:
p.s. Linda Blair was in de eerste exorcist toch Meg(h)an? :twisted: |
Als ze toetreed tot de koninklijke familie weet ze maar al te goed dat ze bepaalde verplichtingen heeft. Persoonlijk vind ik haar maar crapuul trouwens en zeker niet knap. Als je dan achteraf hoort dat dat ze samen een half miljard waard zijn aan allerlei commerciële rechten en inkomsten begrijpt men wat haar uiteindelijk doel was. Geen verplichtingen en kassa.
|
Citaat:
Dat ze het status quo op dat punt niet accepteert is g*dverd*mme haar goed recht, meer nog : ze zouden die aasgieren moeten bestoken onder de rechtszaken, meerdere per week, eentje bij elke foto die ze zonder goedkeuring afdrukken met telkens schadevergoedingen met 7 cijfers of meer , tot ze hun les geleerd hebben of tot ze failliet zijn. Je plooit niet voor dat krapuul. Nooit. |
Ik wist al dat ze niet deugde van toen ik haar de eerste keer zag. Het moet zijn dat ze goed kan pijpen want voor de rest heeft ze weinig kwaliteiten volgens mij.
|
Citaat:
|
Het is een beentje "en en". De Britse tabloids zijn puur onvervalst rioolwater en drek en Meghan is een gold digger die perfect drama weet te creeren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be