![]() |
awel...?
Kan iemand eens in't kort uitleggen, desnoods via pb, wat hier allemaal aan de hand is?
Wie heeft Ponti wakker gemaakt? |
We zaten allemaal op elkaar te schelden, te pesten, en het was niet meer plezant. Enkele personen zijn doorgetript en hebben het heel bont gemaakt, en zijn geband. Tis heel wat rustiger en aangenamer geworden door Pontifex zijn terugkeer. Hopelijk blijft het zo even.
|
Het is in ieder geval een grandioze verbetering.
|
Citaat:
![]() |
Doden boel nu, dat wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Poster1: Je hebt gelijk. Poster2: Ja maar jij hebt ook gelijkt Poster1: Ja natuurlijk toch wou ik graag even vermelden dat ook u gelijk heeft Poster3: Maar wat zie ik, jullie hebben allebei gelijk, maar je moet even stilstaan bij het feit dat er misschien iemand kan ongelijk hebben. Poster1: Fascist, racisme man waar kom jij vandaan Poster2: Wat is er in uw leven gebeurt dat u zo verhard bent in uw mening. Poster3: Personen, ik bedoelde het zo echt niet hoor, sorry, sorry, dit is een misverstand, ik hoop dat jullie je niet gekrenkt voelen. Poster4: Als alleen lezer vind ik dit zeer kwetsend en zou willen vragen een slotje op deze draad te doen. Poster1: We moeten niet zo dramatiseren, laat ons gewoon poster3 bannen omdat hij een afwijkende mening heeft. Poster2: Ja er is geen plaats voor zulke agressie op ons forumpje. Poster3: Maar,maar ik heb toch niet gezegd dat ik twijfelde aan uw stelling. Poster4: Nee u heeft onze gevoelens gekwetst, hoe durft u ons zo te raken, dit is niet eerlijk. En ga zo maar door. Een natte droom voor de mods? ;-) |
En Hoomer zit hier nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij, linksen, merken echt dat het soms moeilijk wordt bij onze rechtse vrienden. |
Citaat:
Toch iemand die zegt dat je nen brave jongen bent. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik was hier nochtans :? |
Citaat:
Van nu af aan mogen discussies alleen nog gevoerd worden zoals beschreven in #7, heftige discussies zijn te belastend voor snowflakes. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband? Wie is geband?
Allee, jongens, komaan, ik wil dat weten! :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be