![]() |
Wanneer gaan onze Belgicisten eens de realiteit worden inzien?
Het zijn natuurlijk maar peilingen. Ze zullen misschien geen correcte uitslag voorspellen maar ze geven wel een beeld weer van de huidige situatie.
september 2019,... VB 24,9 % - NVA 22,7 % december 2019,...VB 27,3 % - NVA 22,1 % De winst van het VB is duidelijk niet terug te vinden in het verlies van de NVA. Wordt het de zo gezegde politiek correcte meute hier nog steeds niet duidelijk waar het verlies van hun partij naartoe gaat? Willen de verlieslatende partijen, inmiddels nog slechts partijtjes te noemen, nog meer kiezers verliezen? https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sp-a~a8e15ff7/ https://www.hln.be/nieuws/binnenland...raft~aca00406/ |
Wat is ‘worden inzien’?
|
Maar de hamvraag blijft wel: Hoeveel Belgen/Vlamingen willen het land splitsen ?
Bovendien, niks tegen die peiling verre van.... Hoeveel protest stemmen zitten er bij het VB ? Maw, geen overtuigde stemmen want ze weten toch dat er het cordon nog altijd is. Daar zou ik graag eens een peiling van zien. Die zal een veel realistischer beeld geven over het al dan niet splitsen van ons landje. |
Citaat:
Een referendum zou veel geloofwaardiger zijn. |
Citaat:
|
Ik citeer:
Evenzo zullen de elites de Europese inheemse volkeren, opofferen en uitleveren aan de islam. Want er is voor de elites geen weg terug. Een mea culpa slaan inzake de massamigratie en islamisatie zou betekenen dat Nationalisten het bij het rechte eind hadden, hetgeen een doodsvonnis voor de elites zou zijn. Bovendien is de hybris (hoogmoed) van de elites te groot om nederig hun beleidsfouten te erkennen. Staatsbelang is niet hetzelfde als volksbelang. De eenwording met de islam is voor links evident, want het totalitaire DNA hebben zij gemeenschappelijk met de islam die ook elk aspect van het persoonlijk leven wil reguleren. |
De Belgicisten op dit forum blijven maar drogredenen en beginnen zelfs doodleuk te fantaseren om die realiteit toch maar niet te moeten erkennen.
|
Citaat:
Zoals ik reeds meermaals heb aangehaald, haal alle religies uit het onderwijs en laat mensen zelf hun religie bepalen en betalen, als ze daar nood aan hebben. |
Citaat:
De katholieken zorgden voor onderwijs en zorg. Dit kunnen we niet zeggen van het islamgebroed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Hoomer;9240796]Ik citeer:
De eenwording met de islam is voor links evident, Dit staat er in je tekst en daar antwoord ik op. |
Citaat:
300 jaar geleden werden er nog heksen verbrand en 150 jaar geleden werden de "heidenen" nog vermoord als ze het christelijk geloof niet aanvaardden. De spreuk, houd ze gelovig en dom nog nooit gehoord? |
Citaat:
... ... |
Citaat:
Net zoals je na de verkiezingen ook niet moet afkomen met "maar hoeveel van de CD&V stemmers willen geen uitbreiding van de euthanasie..." Ze hebben CD&V gestemd, en die partij is dan tegen een uitbreiding van de euthanasiewet. Citaat:
Doen alsof een stem maar voor een klein beetje telt, is demagogisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet te druk om maken. Hij speelt maar bij de reserven. Hij staat wel naast het plein nu en heeft tijd tot zelfs na de match om te zeveren! :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be