Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Gentse opvangboot ontvangt eerste asielzoekers. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251948)

Universalia 6 februari 2020 12:22

Gentse opvangboot ontvangt eerste asielzoekers.

En daar gaan ze weer. :roll: :roll:

Citaat:

Fedasil start met de opvang van de eerste asielzoekers op de opvangboot Reno in Gent.
Fedasil beroept zich vrij snel op het feit dat men mensen te werk om al de 'genodigden' het naar hun zin te maken.

Ware het niet hoog tijd dat er een stop op gezet zou worden bij het zomaar lukraak blijven binnenhalen van de zogenaamde asielzoekers uit alle mogelijke hoeken en kanten.

Ik stel mij bij dit alles altijd de vraag:

Stel dat wij zelf uit ons land moeten gaan lopen om de één of andere duistere reden dan ook, of wij ook overal ten velde zo vriendelijk zullen ontvangen worden en overal nog 'kost & inwoon' en nog geld bovenop zullen krijgen????

I doubt it. :roll:

Dadeemelee 6 februari 2020 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9240939)

En daar gaan ze weer. :roll: :roll:

Fedasil beroept zich vrij snel op het feit dat men mensen te werk om al de 'genodigden' het naar hun zin te maken.

Ware het niet hoog tijd dat er een stop op gezet zou worden bij het zomaar lukraak blijven binnenhalen van de zogenaamde asielzoekers uit alle mogelijke hoeken en kanten.

Ik stel mij bij dit alles altijd de vraag:

Stel dat wij zelf uit ons land moeten gaan lopen om de één of andere duistere reden dan ook, of wij ook overal ten velde zo vriendelijk zullen ontvangen worden en overal nog 'kost & inwoon' en nog geld bovenop zullen krijgen????

I doubt it. :roll:

De mensen die daar opgevangen worden zijn ‘wettelijke’ asielzoekers. Die hebben recht op een menswaardig verblijf.
En er is niemand die asielzoekers ‘binnenhaalt’ behalve Theo Franken met zijn Christenen en zijn mensensmokkelaar Kucam.

reservespeler 6 februari 2020 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9240939)

dit begrijp ik niet.

reservespeler 6 februari 2020 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9240948)
De mensen die daar opgevangen worden zijn ‘wettelijke’ asielzoekers. Die hebben recht op een menswaardig verblijf.
En er is niemand die asielzoekers ‘binnenhaalt’ behalve Theo Franken met zijn Christenen en zijn mensensmokkelaar Kucam.

Wie geeft hen eigenlijk al die rechten? rechten zonder plichten?

marie daenen 6 februari 2020 12:37

Citaat:

Als men ze niet 'binnenhaalt' van waar komen ze dan???

kojak 6 februari 2020 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9240955)

Tja, van waar zouden ze dan kunnen komen denk je ?

kojak 6 februari 2020 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9240953)
Wie geeft hen eigenlijk al die rechten? rechten zonder plichten?

Welke rechten hebben ze en welke plichten hebben ze dan niet ?

Bobke 6 februari 2020 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9240955)

Ja, bij mijn weten zijn alle buurlanden redelijk veilig.

Zipper 6 februari 2020 23:10

Citaat:

veroorzaken wel iets minder ambras dan het islamitisch tuig

SDX 6 februari 2020 23:39

... 'n goede motor(en) & voldoende brandstof aan boord?

maddox 6 februari 2020 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9241523)
... 'n goede motor(en) & voldoende brandstof aan boord?

Misschien een idee om een paar oude PLO vrijheidsstrijders te huisvesten, die kunnen het bootje dan kapen en hun eisen stellen. Niet dat ze geen ervaring hebben.

SDX 7 februari 2020 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9241532)
Misschien een idee om een paar oude PLO vrijheidsstrijders te huisvesten, die kunnen het bootje dan kapen en hun eisen stellen. Niet dat ze geen ervaring hebben.

Dat met dat schip sito presto naar land van herkomst gevaren wordt?
Van de passagiers uiteraard.

Deal!

Universalia 7 februari 2020 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9240951)
dit begrijp ik niet.

Mijn zin erop nagelezen te hebben begreep ik er ook niets van.

Dit was eigenlijk de bedoeling.

Fedasil speelt daar handig op in dat wanneer zij asielzoekers ergens plaatsen anderen werk kunnen geven.

Asielzoekers moeten hier in de eigenlijk niet zijn maar ja men blijft ze binnenhalen (kassa*kassa waarschijnlijk? :| )

Ik verschoon mijn foute zin met, toen ik hem schreef er iemand aan het roepen was: "Komen eteuhhhhhhh!!! :rofl: "

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be