![]() |
Magnette eist doorlichting tax-shift.
De strategische spelletjes gaan voort en dat betekent ook dat NVA/PS weer een stukje verderaf is.
Magnette eist doorlichting tax-shift. Meteen een rode lap en provocatie voor de NVA. Verkiezingen komen alsmaar dichterbij. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...atie~af5bd942/ Citaat:
|
Zeer goed. Tijd voor verkiezingen en de totale blokkage
|
Denkt die daar echt stemmen mee te halen ? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen die man een ere-lidkaart van de N-VA opsturen.:-) |
|
De taxshift was pure sinterklaaspolitiek voor de rijken, 14 miljard te kort is het resultaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg vent; ik hoef uw reclame voor al die tijdschriften absoluut niet. En hun cookies nog minder. Zoals het nu bezig is en toelating geven vergezeld van mail adres mogen ze voor mijn part het afdwingen van toelatingen in hun reet steken. En al diegenen op dit forum die dergelijke spelletjes blijven mee spelen vangen ook naast de vijver. Ik lees hun inbreng niet en ga er van uit dat ze liegen. Dat ze hun mening kenbaar maken tot daartoe. En ze mogen ook melden waar ze hun gegevens haalden. Maar toelating geven tot cookies? Nooit! Er komt zo al genoeg zever ongevraagd op mijn PC terecht. En als ik reclame nodig heb van een of ander product dan zoek ik zelf wel op internet. Dus de pot op met die zever. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De taxshift is zo erg niet, het is voornamelijk de verlaging van de vennootschapsbelasting die een gat geslagen heeft in de begroting. |
Citaat:
|
Citaat:
Magnette zal nog hard op zijn smoeltje gaan want als Wallonië geen Vlaams geld meer zal krijgen dan is het over en uit voor de PS. |
Je kan van mening verschillen over het nut en het effect van de tax-shift en de verlaging van de vennootschapsbelasting, maar, maar, maar,
als je een regeringsakkoord wilt bekomen met a) de MR en met b) de CD&V, die nota bene die maatregel ingevoerd hebben (en toch wel uit overtuiging) (en toch opnieuw benadrukt hebben wat de tsjeven betreft in het Vlaams regeerakkoord), dan ga je hen toch niet op die manier uitdagen. Is dit vanwege Magnette een regelrechte uitnodiging tot herverkiezingen? Ik vind van wel. |
Citaat:
Dan zitten we al aan 30 miljard te betalen door de hardwerkende Vlaming. |
Citaat:
Dus... Is dat nu zo moeilijk ??? :roll: |
Citaat:
Allemaal zeer goed. Er moet eerst totale chaos en default komen eer er orde kan ontstaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be