![]() |
Hakkelende Walen in de 7-de Dag eisen geld van de Vlamingen
Het is weer interessant op de 7-de Dag op dit moment.
2 Nederlands hakkelende Walen van Ecolo en de MR, die waarschijnlijk te boek staan als " parfait bilingue"in Wallonië., eisen meer geld om" te investeren in de mensen" maar kunnen niet zeggen waar dat geld vandaan moet komen. Ik denk dat hun argumenten niet zullen volstaan om de Vlamingen verder 16 miljard€ te laten storten in de bodemloze Waalse put. |
Op de RTL wil de PS ondertussen het kapitaal belasten .
Wil dat toch wel lukken zeker dat "het kapitaal " zich vooral op de Vlaamse spaarboekjes bevindt. Welke Vlaamse partij gaat zulke oplossing durven aanvaarden ? |
Citaat:
Nu begrijp ik waarom België een tekort van 12 miljard heeft in de begroting en Nederland een overschot van 12 miljard. |
Die Ecolo man is volgens mij toch geen extreem linkse zoals Bart beweert. Hij zei precies hetzelfde als alle centrumpartijen.
|
Citaat:
want hij weet ook niet waar ze de brood nodige fondsen voor Wallonië gaan halen buiten het eeuwige riedeltje , de taksen beter innen bij de hardwerkende Vlamingen . |
Citaat:
Wat beweren de "centrumpartijen" precies? Kan je dat met een link bewijzen? |
Citaat:
Men kan kapitaal gemakkelijk belasten zonder dat men dit naar het buitenland versast of denkt men nu echt dat Marc Coucke Anderlecht op de kaaiman eilanden kan laten voetballen?En voorlopig kan men nog geen huizen en gronden laten doormailen naar de Bahama's. De De Wever bende heeft alvast zijn duit in het zakje gedaan door erfenissen van 1 miljoen euro minder te taxeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U zult toch moeten geloven dat er in Nederland veel meer bespaard wordt dan in België. Nederland heeft de sterkste economie van Europa , een zeer lage werkeloosheid, een staatsschuld van onder de 50% en een groot overschot op de begroting. Dat is meer dan gas en heeft toch echt met de mentaliteit te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, er zijn Walen die beginnen te beseffen dat de tijd dat ze hun eigen boontjes zullen moeten doppen almaar dichterbij komt. Er zijn er ook die zich in allerlei bochten zullen blijven wringen om Belgique in zijn huidige vorm met het Waals profitariaat toch maar te behouden.
|
Citaat:
Gewoon ieder loon aftoppen op 1750 euro per maand. Zo hebben we geld genoeg voor het pensioen van 1500 euro netto / bruto (hangt af van de partij) voor iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de taxshift de oorzaak is van het tekort, dan schaffen we die toch af. Flahaut kon het goed uitleggen in villa politica. |
Citaat:
De Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan . |
Citaat:
Het aantal Belgicisten in Vlaanderen krimpt met de dag. |
Citaat:
Ponti liet me tussen de regels verstaan dat ik braaf moet zijn met ouw meiskes en mannekes. Anders: "kik mum, zonder handjes!" :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be