Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Iraanse waarschuwt voor het binnenhalen van Moslims (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251984)

Hoofdstraat 9 februari 2020 11:51

Iraanse waarschuwt voor het binnenhalen van Moslims

Ze zijn gewoon te achterlijk

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1497...dergang-binnen

Zipper 9 februari 2020 12:31

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9243001)

Deze impressie geeft haar gewoon gelijk :

Hypochonder 9 februari 2020 12:42

Interessant interview van iemand die er dagdagelijks mee bezig is en blijkbaar goed weet hoe de vork aan de steel zit. Dit is wel een quote waard:

Citaat:

Ik geloof niet in een gematigde, moderne islam, zoals die linkse mensen
Hoe lang nog alvorens dit algemeen aanvaard zal worden? Als het te laat is zeker...

Bobke 9 februari 2020 12:52

Maar wij weten natuurlijk beter.

dpg 9 februari 2020 13:11

Als die Iraanse het beter weet dan de Iraniers zelf dan weten de Vlamingen die hun mening zeggen over de "vlaamschen" het ook beter.

Of is die stelling alleen geldig als het in de eigen kraam past ?

marie daenen 9 februari 2020 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9243056)
Als die Iraanse het beter weet dan de Iraniers zelf dan weten de Vlamingen die hun mening zeggen over de "vlaamschen" het ook beter.

De Vlamingen schreeuwen al sinds jaar en dag dat de islam een veroverende oorlogsmachine is en dus niet in grote mate mag binnengelaten worden; maar onze poco leugenaars met hun politieke correcte kultuur en multikul met de media als luidspreker in eigen handen; die weten het zogezegd beter...

dpg 9 februari 2020 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9243058)
De Vlamingen schreeuwen al sinds jaar en dag dat de islam een veroverende oorlogsmachine is en dus niet in grote mate mag binnengelaten worden; maar onze poco leugenaars met hun politieke correcte kultuur en multikul met de media als luidspreker in eigen handen; die weten het zogezegd beter...

Alleen als het in de eigen kraam past dus.

Elio di Supo 9 februari 2020 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9243056)

Neen, deepeegeeke. Niet iedereen is zo neutraal en wars van alle vooringenomenheid zoals jij dat bent. Kraampjes zijn totaal niets voor jou. Potten die ketels verwijten dat ze zwart zijn evenmin.

marie daenen 9 februari 2020 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9243072)
Waar heb je het over ?

Over mensen zoals jij...

dpg 9 februari 2020 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9243165)
Over mensen zoals jij...

Ik ben de openbare gesubsidieerde media niet.

Als wat die Iraanse zegt "waar" moet zijn omdat ze Iraanse is, waarom is dan wat een Vlaming over de vlaamsche nationalisten zegt dan minder waar.

Elio di Supo 9 februari 2020 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9243201)

Als wat die Iraanse zegt "waar" moet zijn omdat ze Iraanse is, waarom is dan wat een Vlaming over de vlaamsche nationalisten zegt dan minder waar.

Oei, past het niet in uw kraampje wat ze zei?

maddox 9 februari 2020 17:45

Citaat:

Die Iraanse geeft een visie weer die naar mijn persoonlijke ervaringen heel kort bij "de waarheid" zoals ik ze interpreteer zit.

dpg 9 februari 2020 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9243247)
Die Iraanse geeft een visie weer die naar mijn persoonlijke ervaringen heel kort bij "de waarheid" zoals ik ze interpreteer zit.

Om wat ze zegt, toch niet omdat ze Iraanse is en daarop reageerde ik.

maddox 9 februari 2020 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9243258)

Net zoals huidskleur is nationaliteit geen criterium voor me, wat mensen doen, da's een ander verhaal.

marie daenen 9 februari 2020 18:35

Citaat:

Wie zegt dat wat die Iraanse zegt enkel "waar" is omdat ze Iraanse is?
Het is duidelijk "waar" omdat het overeenkomt met wat we overal op de wereld zien waar de Islam zich overal als een veroveringsgodsdienst laat kennen; Iran inclusief...

En wat een Vlaming over de Vlaams nationalisten zegt is waar of minder waar afhankelijk van of het al dan niet overeenkomt met de werkelijkheid...

is dat dan zo moeilijk het verschil in te zien tussen iets te laten afhangen van de feiten die zich voordoen..., ipv op de persoon te spelen???

marie daenen 9 februari 2020 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9243247)

Niet alleen interpreteer, maar over hoe ze gekend is...

marie daenen 9 februari 2020 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9243258)

Ze is Iraanse die in Iran geleefd heeft; dus denk ik dat zij meer dan jou weet wat er in Iran gebeurt... en welke de gevaren zijn van een overoveringsgodsdienst die, zonder blozen, zijn godsdienst blijft stellen boven onze westerse waarden van gelijkheid man-vrouw en dat godsdienst ondergeschikt moet zijn aan onze westerse waarden...
Vrijheid godsdienst komt niet overeen met een erkende staatsgodsdienst die alle belangen willen ondergeschikt maken aan juist die godsdienst...

Dat niet willen zien, dat niet willen inzien heeft niets te zien met de persoon die het zegt maar wel alles met enorme ooglappen die hier een hele elite op basis van ontkenningen en leugens blijven opzetten...

dpg 9 februari 2020 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9243292)
Ze is Iraanse die in Iran geleefd heeft; dus denk ik dat zij meer dan jou weet wat er in Iran gebeurt... en welke de gevaren zijn van een overoveringsgodsdienst die, zonder blozen, zijn godsdienst blijft stellen boven onze westerse waarden van gelijkheid man-vrouw en dat godsdienst ondergeschikt moet zijn aan onze westerse waarden...
Vrijheid godsdienst komt niet overeen met een erkende staatsgodsdienst die alle belangen willen ondergeschikt maken aan juist die godsdienst...

Dat niet willen zien, dat niet willen inzien heeft niets te zien met de persoon die het zegt maar wel alles met enorme ooglappen die hier een hele elite op basis van ontkenningen en leugens blijven opzetten...

Iemand in Vlaanderen is dus beter geplaatst dan iemand in Wallonie om commentaar te geven op het reilen en zeil in Vlaanderen en over het nationalistisch vergif van de Vlamingen. ;-)

marie daenen 9 februari 2020 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9243337)
Iemand in Vlaanderen is dus beter geplaatst dan iemand in Wallonie om commentaar te geven op het reilen en zeil in Vlaanderen en over het nationalistisch vergif van de Vlamingen. ;-)

Dat jij er niet aan voldoet, wonende in Vlaanderen of wonende in Wallonië doet er niet toe... Jouw commentaar bewijst het; het mist alle, maar dan ook alle objectiviteit...

dpg 9 februari 2020 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9243343)
Dat jij er niet aan voldoet, wonende in Vlaanderen of wonende in Wallonië doet er niet toe... Jouw commentaar bewijst het; het mist alle, maar dan ook alle objectiviteit...

En die Iraanse is wel objectief, de frustratie druipt uit het komplete artikel, wat ze schrijft past gewoon goed in uw kraam, allemaal goed en wel en dat mag.
Maar dat ze Iraanse is geeft haar geen meerwaarde en daar ging de reactie om, maar dat heb je duidelijk nog steeds niet begrepen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be