![]() |
Défi (ex-FDF) gooit nog meer Franstalige olie op het vuur
Défi doet duidelijk zijn duit in het zakje om dit land verder onbestuurbaar te maken,
met de Vlaamse onafhankelijkheid als gevolg :-) François De Smet (Défi): «La N-VA a la couleur et certaines pratiques de l’extrême-droite» https://www.lesoir.be/279280/article...es-de-lextreme Hopelijk blijft hij bij zijn standpunt en vraagt hij om ook de N-VA in het Cordon te steken . Dan zullen de ogen van zelfs de meeste lauwe Vlamingen open gaan. Go Défi,go go De Vlaamsgezinden danken U. Na de Corridor van Maingain ,nu het uitgebreide Cordon van Défi. |
Zwakke journalisten die hem niet eens durven vragen wat de consequentie is als bijna de helft van de Vlamingen op dergelijke partijen stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel tegen de Vlaamsgezinden :roll: De Vlamingen die niet opkomen voor de Vlaamse zaak , daar kan Défi wel mee leven. Alsof Défi zelf niet opkomt voor de Francofone belangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb staan en kom er niet aan tot ........ cava van cataloniê west vleteren 12 van vlaanderen royal Loch Lachnagar whisky uit schotland en sinds de Ierse verkiezingen verleden week Guines bier ik kom er niet aan tot ....... ik denk dat de kans momenteel het grootst is dat de west vleteren 12 het eerst ontkurkt wordt inderdaad, een beetje dankzij FDF |
Citaat:
Inderdaad we staan er goed voor. Dankzij Magnette en Défi zullen we vlugger onafhankelijk zijn dan de Schotten of de Catalanen . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be