![]() |
Het mooi koppeltje in de wijk gaat scheiden
Het mooi koppeltje in de wijk gaat scheiden
Iedereen kent wel een geval. Het nieuws dat een mooi koppeltje gaat scheiden. Ongeloof in de wijk ……. Dit kan toch niet, zo een ideaal koppel Tot de verhalen beginnen te komen, hoe het eraan toeging binnenshuis Na twee maanden vindt bijna iedereen het normaal dat ze gaan scheiden. Zo vlug kan het gaan Waarom ik dit op politics zet? De verhaaltjes over België beginnen aardig te circuleren onder de Vlaamse bevolking. Ik zou me niet blind staren op enquêtes, waaruit blijkt dat een meerderheid van de Vlaamse bevolking België wilt behouden Het kan snel gaan eenmaal de verhalen beginnen te komen via geoliede media kanalen en de minachting van Wallonië voor zowat 1.080.000 en 800.000 Vlaamse stemmers |
Ik ken zo één mooi koppeltje dat gaan scheiden.
Volgens de verhalen, die in die straat circuleren, hadden die twee seks met elkaar. Ongelooflijk. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Maar als ik ze bekijk geloof ik nooit dat die vent in staat is / was om haar te ... |
De wederhelften waarvan sprake in de openingspost geven alleszins een uiterlijke schijn dat het niet meer botert. Er komen geen gezamenlijke activiteiten meer naar buiten. En er wordt ofwel geruzied ofwel met veel achterdocht gekeken naar de financiën.
Vermoedelijk, als er nog sex is, wordt er niet veel meer van genoten. De scheiding is onvermijdelijk. |
Als echtgenoten echtgenoten hebben hebben alle echtgenoten echtgenoten.
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Eigenlijk wordt dat zo geschreven. Als echtgenoten echt genoten hebben hebben alle echtgenoten echt genoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
La Belgique, dat zijn de Franstaligen en de Vlaamse centen. De Vlamingen zelf, dat is wat anders... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be