![]() |
Onze volgende monarch: Astrid !!
Volgens hetgeen ik hoorde op het nieuws van VTM, heeft onze kroonprins een politieke uitspraak, een flater van formaat, gedaan.
Hij valt een grote politieke partij aan, alsmede alle Vlaamse partijen (kommentarieerde Pol Vandendriessche ...) Een fameuse konstitutionaire krisis alweer .... |
"Hij valt een grote politieke partij aan"
Welke dan? |
Astrid van zure pruimen-chichiburg lijkt me nog een stijvere hark dan bourgeois en filipa van sexen-homoburg samen,dat wordt lachen.Heeft die geen kind dat Amedeodaris heet of zo?
|
Citaat:
|
Schoofzak is zelf een monarch.
|
Sedert Phphphphphphillippeken zijn stoelen mocht teruggeven aan het museum van Antwerpen, is hij al veel bijgedraaid.
Het palais de Laeken speelt het enorm handig: ze blijven zich inderdaad verzekeren van de koekendozen-steun. Maar euh ... is er één van de linkiewinkies hier die durft toegeven dat monarchie niet kan rijmen op democratie ? En waar blijft dan jullie beginselvastheid ? . |
Citaat:
|
Sweet Jesus allmighty! Zag net de datum op de OP. FFS Henri!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, amadeo is de oudste zoon van astrid, en die naar wat ik nog weet had plannen om ongeveer in vaders voetsporen op te volgen...verder weet ik er niet veel maar van... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be