Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Onze volgende monarch: Astrid !! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25204)

De schoofzak 30 november 2004 19:15

Onze volgende monarch: Astrid !!

Volgens hetgeen ik hoorde op het nieuws van VTM, heeft onze kroonprins een politieke uitspraak, een flater van formaat, gedaan.
Hij valt een grote politieke partij aan, alsmede alle Vlaamse partijen (kommentarieerde Pol Vandendriessche ...)

Een fameuse konstitutionaire krisis alweer ....

Sam 30 november 2004 19:16

"Hij valt een grote politieke partij aan"

Welke dan?

snoodaard 30 november 2004 19:22

Astrid van zure pruimen-chichiburg lijkt me nog een stijvere hark dan bourgeois en filipa van sexen-homoburg samen,dat wordt lachen.Heeft die geen kind dat Amedeodaris heet of zo?

Henri1 17 mei 2015 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 801715)
Volgens hetgeen ik hoorde op het nieuws van VTM, heeft onze kroonprins een politieke uitspraak, een flater van formaat, gedaan.
Hij valt een grote politieke partij aan, alsmede alle Vlaamse partijen (kommentarieerde Pol Vandendriessche ...)

Een fameuse konstitutionaire krisis alweer ....

Hier heb je de bal wel heel erg misgeslagen hé ecopain ? ;-)

Scherven A. Mok 17 mei 2015 21:22

Schoofzak is zelf een monarch.

De schoofzak 17 mei 2015 21:31

Sedert Phphphphphphillippeken zijn stoelen mocht teruggeven aan het museum van Antwerpen, is hij al veel bijgedraaid.

Het palais de Laeken speelt het enorm handig: ze blijven zich inderdaad verzekeren van de koekendozen-steun.

Maar euh ... is er één van de linkiewinkies hier die durft toegeven dat monarchie niet kan rijmen op democratie ?
En waar blijft dan jullie beginselvastheid ?

.

Amon_Re 17 mei 2015 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam (Bericht 801719)
"Hij valt een grote politieke partij aan"

Welke dan?

We hebben maar 1 grote

Amon_Re 17 mei 2015 21:34

Sweet Jesus allmighty! Zag net de datum op de OP. FFS Henri!

Infowarrior 17 mei 2015 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 7659177)
Sweet Jesus allmighty! Zag net de datum op de OP. FFS Henri!

Hij is wat traag van aanpak?

Scherven A. Mok 17 mei 2015 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7659168)
Sedert Phphphphphphillippeken zijn stoelen mocht teruggeven aan het museum van Antwerpen, is hij al veel bijgedraaid.

Het palais de Laeken speelt het enorm handig: ze blijven zich inderdaad verzekeren van de koekendozen-steun.

Maar euh ... is er één van de linkiewinkies hier die durft toegeven dat monarchie niet kan rijmen op democratie ?
En waar blijft dan jullie beginselvastheid ?

.

Erven rijmt inderdaad niet op democratie.

Kristof Piessens 17 mei 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard (Bericht 801729)
Astrid van zure pruimen-chichiburg lijkt me nog een stijvere hark dan bourgeois en filipa van sexen-homoburg samen,dat wordt lachen.Heeft die geen kind dat Amedeodaris heet of zo?

ja, amadeo heet hij..en die is al weg naar italie ergens verder aan het studeren en een italiaanse adeltje aan de haak geslagen..is officieel verloofd, dacht ik ?

Trouwens, amadeo is de oudste zoon van astrid, en die naar wat ik nog weet had plannen om ongeveer in vaders voetsporen op te volgen...verder weet ik er niet veel maar van...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be