![]() |
Sociale woningen
Citaat:
We kennen ze allemaal, die brievenbussen die er uit zien alsof je in een ander land zit! Nu men het heeft over de volgende begroting, de oplopende schulden, de onvermijdelijke nieuwe belastingen en noem maar op, mogen onze fameuze politiekers ze ook eens gaan bekijken, die brievenbussen en eventjes nadenken of ze wel goed bezig zijn... En ook nog dit: Citaat:
|
Citaat:
Oud nieuws recycleren om bezig te kunnen blijven, ach ja ieder zijn hobby natuurlijk. |
Citaat:
Ik had trouwens de door jou vermelde posting niet gelezen, maar bon. Oud nieuws... dat er ondertussen niet meer is? |
Citaat:
https://www.cumuleo.be/nl/mandataris...p#mandats-2013 [anti-feministische modus aan] Wacht wel tot ze nuchter is :roll: :roll: [anti-feministische modus uit] |
Citaat:
|
Citaat:
Binnenkort is de Blancefloerlaan aan de beurt? Even de Blancefloerlaan afrijden richting Combori/GVA op leerde dat er veel nieuwbouw is waar op de brievenbussen ook veel namen staan waar de klinkers en medeklinkers van door elkaar staan. |
Linkse drogreden/conclusie: "Alleen vreemdelingen hebben het slecht"
|
Citaat:
Mocht men ze minder bepamperen en voordelen geven dan zou dat wel eens kunnen veranderen maar dat lijkt mij wishful thinking? :roll: |
Als er hier per jaar 100.000 aanspoelen moeten die ook allemaal onderdak vinden...euh...krijgen.
Dat maakt al snel een 25.000 woningen extra nodig per jaar. Bouw maar snel nog wat sociale woningen. |
Citaat:
Sociale woningen gaan naar vreemdelingen, terwijl “onze mensen” op de wachtlijst staan. Klopt dat? |
Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20150910_01859716 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu maar kijken of Engeland na de Brexit inderdaad die grotendeels onbruikbare stroom vreemdelingen zal kunnen beginnen indijken door een puntensysteem waardoor iedereen niet meer in aanmerking zal komen en mag wegblijven of weer ophoepelen... Niet het minste respect of dankbaarheid bij velen! |
Vandaag bij mijn vader op't appartement geweest. De "autochtone" namen op de 50 appartementjes van dat gebouw zijn op 1 hand te tellen.
Gelukkig dat mijn vader geen ouwe Belg is. |
Citaat:
|
Citaat:
We gaan een beetje vitten of ze nu voorrang krijg of niet! |
Citaat:
|
Naast de Konijnenpijp, waar ook nog steeds werken in uitvoering bezig zijn ontmantelde men op huidig ogenblik één van de gebouwen van een sociaal woningbedrijf.
Al die mensen zijn moeten 'verhuizen'. Eens kijken wat daar gaat komen zitten als die terug af is. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be