![]() |
Vrouwen en relaties: zuiver opportunisme
Het is opvallend hoe vrouwen een man uitkiezen op basis van geld en rijkdom.
Het is tijd om dit taboe te doorbreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeer zeker niet. Er zijn nog steeds hopen mannen die zich laten rollen via een echtscheiding. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan zo een rijke man dan geen goede advocaat onder de arm nemen? |
Citaat:
|
De hypocrisie hieromtrent stoort mij mateloos. Op dat vlak zijn vrouwen gewoon niet eerlijk.
|
En dan die geveinsde verontwaardiging altijd.
Okay, jij bent de baas wat gaan we doen, Mevrouw... Neen, jij moet dat bepalen. Ja zeg, het hoeft allemaal niet als we het zo gaan spelen. |
Niet onlogisch. Vrouwen hebben doorgaans een kinderwens en willen dat hun kinderen later niets tekort komen. Een man met geld is dan ook een uitstekende garantie op een goede toekomst voor haar nakomelingen.
Soms blijven ze bij die man, als ze willen kunnen ze ook gewoon scheiden en dan gaan ze met een deel van zijn rijkdom lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, hij had duidelijk wel een goeie advocaat, hij is er vanaf geraakt met 35 miljard, das duidelijk minder dan de helft dan wat ie heeft, en hij was duidelijk in fout :lol: |
Zeg, een vrouw mag tegenwoordig precies niets meer kosten. 't moet allemaal gratis... Ik hoor een sos spreken.
Denk aan alle opofferingen van de vrouw in haar leven: carrière, lichaam, me-time en het grootste kado voor de man: zijn nageslacht. Natuurlijk heeft ze minder of geen geld op' t einde van de dag, en natuurlijk gaat ze haar deel van de man opeisen bij een scheiding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och jong, vrouwen. 't Is gelijk stoelen, als ge der ni opzit, staan ze in de weg
|
Citaat:
|
D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be