![]() |
Als deze batterij doet wat ze belooft: gedaan met privé diesel en benzine
Laden op zo'n korte tijd ...
Ik weet wel wat critici gaan zeggen, maar ook daar zijn simpele oplossingen voor: er is veel power op korte tijd nodig voor dat laden. titel: Lanceert Renault de meest performante batterij ter wereld? Laden zou slechts 5 minuten duren… link: https://www.vroom.be/nl/nieuws/lance...utm_term=news6 Citaat:
|
En dan is ze nog steeds onbetaalbaar voor de gewone man.
|
Citaat:
Autos ook ooit. Zelfs fietsen waren dat ooit. |
Citaat:
Als ze aan geen kat willen verkopen wegens de hoge prijs, dan gaan ze er niet veel uithalen. De wetten van de economie zullen gevolgd worden. |
Citaat:
Je theorie is dus waardeloos. |
Citaat:
ECO (premie) voor wagens die onder de 115g (-3%) en 105 g/km (-15%) uitstootten. In 2012 afgeschaft. Citaat:
Je vergeet weer te lezen wat er staat: Citaat:
|
Citaat:
Die truken van de overheid forceren de markt een beetje naar links of naar rechts, door beïnvloeding van vraag en aanbod. Hoe vaak hebben we al gezegd dat het de taak is van de overheid om gewenst gedrag te bevorderen, en ongewenst gedrag af te remmen? Dat heeft zelfs een naam. Beleid. |
Citaat:
Meer moet je daar niet achter zoeken. Beleid hebben ze in België nog nooit gevoerd. |
Citaat:
Je theorie is dus waardeloos. |
Citaat:
Ik vond Tesla vroeger een heel opwindend project maar het is tegenwoordig gewoon een enorme beursbubbel, met een product dat zowat het symbool van het Mattheüseffect is geworden en dat gekocht wordt door arrogante betweters die neerkijken op iedereen die zich geen EV kan/wil kopen. |
Citaat:
Concurrentievervalsing? Ga je janken? Lamenielachen, ze kunnen toch ook EVs maken met hun miljarden winsten? Deden ze trouwens al veel eerder dan Tesla überhaupt begon. Maarnee hun winstgier was te groot, sjoemeldiesels en vervuilende wagens met zoveel mogelijk winst verkopen. Ook de roetfilter voor di-benzines was er trouwens al in 2011, maar dat kon nog 6 jaar wachten, enz... SCR-kat idem, zolang mogelijk sjoemelen met emissienormen. Citaat:
Citaat:
Jij vond als BMW-plofmotor-fan altijd niets aan Tesla. BMW i3 fans keken neer op goedkopere BMW 1 serie. Lol. Alle merken maken nu EV, Tesla maakt voorlopig als enige al massaproductie van een middenklasse van 50-60 k prijsklasse, die zelfs goedkoper is dan een vergelijkbare BMW 3. ... en binnenkort ook een middenklasse crossover, idem. Waar de conservatieve constructeurs 2 jaar geleden nog aan het spotten waren met de productieproblemen van het model 3 is het lachen hun nu wel vergaan. De VW Groep zal Tesla in enkele jaren wel als eerste kunnen bijbenen als het lukt met hun batterijpacks. |
We hebben veel meer baat bij een nieuwe regering die gans dat EV gedoe terug naar de prullenbak zend dan aan batterijen.
Zoniet vrees ik voor een revolutie. |
Citaat:
De Belgische regering is nu wel echt de lamlendigste als het om EVs gaat. Zelfs het hele buitenland ziet het enorm verschil tussen Nederland en België. En het rare autokoopsalon van Brussel, lol Citaat:
|
Autosector is net met 7,5% gezakt.
De EV nog veel meer. Cijfers net bekend gemaakt op kanaal Z We gaan met zijn allen de dieperik in. De groenen gaan dansen vannacht. |
Citaat:
Waardeloze conclusies. In januari alleen, of gans 2019 tov 2018 ? Echt? :lol: De stekkerwagens= PEV hadden een recordjaar in 2019 (3,2 % marktaandeel) dankzij de BEV die nu 50% aandeel halen dankzij Tesla: Citaat:
![]() 2018: 13.478 PEV (7% = Tesla S/X) Is natuurlijk peanuts vergeleken met vergelijkbare Europese landen. Zweden heeft 1,2 miljoen minder inwoners: 40.399 PEV in 2019... ![]() |
Focussen micele.
2020 |
Citaat:
|
Kanaal Z micele
|
Citaat:
Maand januari 2020 tov maand januari 2019? Tong ingeslikt? |
Autosector is de dieperik in aan het gaan ja.
Of Tesla mee naar onder gaat valt te bezien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be