![]() |
Boodschap voor Magnette" j'en ai marre de payer les factures Wallonnes
Nadat Magnette al ongeveer 100 keer gezegd heeft "J'en ai marre du N-VA"
Zou er wel eens een Vlaams politicus mogen opstaan en duidelijk zeggen aan Magnette, "J'en ai marre de payer les factures Wallonnes" Wedden dat Magnette onmiddellijk een toontje lager zal zingen .:-) |
Et moi j'en ai marre.....van op een bescheiden loontje 23.000 euro roerende voorheffing te betalen en op mijn weekend en nachtpremiers een slordige 55% afgehouden te worden om de Waalse luilakken, beroepsdoppers en de massa's migranten te moeten onderhouden......vroeg of laat leg ik de riem er af(want dat zou ik kunnen) en ga ik ook met mijn voetjes onder tafel......en genieten maar.........de kruik gaat zo lang te water tot ze barst natuurlijk....hoogtijd dus voor een vriendelijke boedelscheiding in Wallonbrux en Vlaanderen......
|
Citaat:
Deze ongenadige uitpersing van de hardwerkende Vlaming kan niet langer meer blijven duren. |
Laten we Magnette maar doen, die werkt de splitsing van België goed in de hand of zie ik dat verkeerd? :oops:
|
Citaat:
wat n gezever en spam ieedere dag hier hopelijk plaatsen ze massal imigranten in vlaanderen, kan je nog wat meer huilie huile doen |
Citaat:
|
Citaat:
Zoek zijn posts maar op, enkel getrol. |
Citaat:
|
Citaat:
"Zen blijven" twitterde hij. De schrik om zijn transfers te zullen verliezen zit er al in . |
Citaat:
Van Grieken deed dat zondag al in de 7de dag. Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft cd&v als stront behandeld :-). |
Citaat:
om zijn 16 miljard € per jaar terug te krijgen van de Vlamingen . |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 111937 Maar ons geld willen ze wel . |
Citaat:
|
Citaat:
De boodschap zal wel overgekomen zijn . |
Citaat:
Hij probeert terug in het gevlei te komen van de Vlamingen , maar hij zal gelukkig voor ons nooit zijn fout toegeven.:-) Paul Magnette reçu par le Roi: "Il faut apaiser les choses" https://www.lalibre.be/belgique/poli...0d5a642285eea2 |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-zeve...pot_WP00167767 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be