![]() |
Belgen ontdekken medicijn tegen Corona
Citaat:
Kudo's voor onze zuiderburen (jullie dus!) Geweldig werk. |
Citaat:
|
Vlamingen,in Leuven zijn het Vlamingen.
|
Citaat:
Was daar eens geen strijd over. Hoe 'Leuven Vlaams' ons land veranderd heeft. |
Citaat:
En daarbij, ik heb ook iets tegen dat virus gevonden. Drink minstens 12 Duveltjes per dag. Tegen het virus zal het misschien niet echt helpen maar ge gaat er in ieder geval niet veel van merken. |
Citaat:
|
Citaat:
lol Tis een Belgische uitvinding ;) |
Citaat:
|
De gesel van de NVA en het VB ontdekt een geneesmiddel tegen het coronavirus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is vrij standaard. En ook wat ik tegen de mensen uit mijn omgeving vertel. Als er een nieuw virus verschijnt, trekken de pharmaceutische firma's en onderzoekscentra hun schuiven nog eens open. Bijna letterlijk een geval van 'het medicijn bestaat al, nu er nog een ziekte voor zoeken.'
|
Het is een heel simpele molecule trouwens. Er een meer krachtige variant van maken - daar zie ik dit jaar nog 1 of ander artikel over verschijnen.
Nu buiten dat, er zijn grofweg momenteel zowat 10 verschillende werkingsmechanismen tegen virussen. Hopelijk vindt men nog een tweede en een derde product in de schuif, en die cocktail gaat dan het werkende medicijn worden. |
Jammer, het had goed voor het milieu geweest hadden er enkele honderden miljoenen gesneuveld.
|
Citaat:
Waren AIDS en EBOLA ook geen pogingen om overbevolking tegen te gaan? Ik heb altijd het gedacht gehad dat die (bovenstaande) ontstaan zijn in één of ander duister laboratorium. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh neen, Van Ranst heeft een mogelijk middel tegen Corona gevonden... België is gered, de regering kan elk moment worden gevormd! |
Citaat:
Blijf gij maar in uw droomwereldje, ver van de realiteit zitten. Daar voelt ge u misschien gelukkig. |
Citaat:
Als men morgen in een Amerikaanse universiteit iets uitvindt, schrijft men dat ook aan de Amerikanen toe. Het doet er dan niet toe of het team dat de uitvinding heeft gedaan bestaat uit mensen van verschillende nationaliteiten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be