![]() |
Bart De Wever onwetende van NVA connecties van Van Grieken.
Van Grieken schrijft een boek en blijkbaar staan daar toch verrassende dingen in.
https://www.demorgen.be/meningen/dit...eeft~b041e2be/ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Grieken vertelt hoezeer De Wever schrok toen bleek dat de VB-voorzitter zoveel N-VA-medewerkers kent.
Dat zijn woorden van Van Grieken. Die een impressie van Van Grieken weergeven. Hij vermoedde te zien dat De Wever schrok. Mijn gat ja. |
Citaat:
|
ik ken ook veel sossen, groenen, liberalen en tsjeven. Ik ben waarlijk een allemansvriend
|
Citaat:
Nu VB grote winst verwacht zou er wel een een stroom in omgekeerde richting kunnen ontstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk had hij zelf veel meer mensen laten vermoorden dan Beria. |
Citaat:
Hoe groter een partij, bedrijf of vereniging wordt hoe meer personeel men moet hebben. |
Citaat:
Hij kent veel nva-ers ... en hij dacht dat De Wever schrok ... Dus, impliciet besluit van de draadopstarter: moet het wel zo zijn dat nva-ers ook onmensen zijn. |
Citaat:
|
Wat is er eigenlijk zo schokkend aan het feit dat Van Grieken redelijk wat N-VA medewerkers kent ??? Best mogelijk dat De Wever ook een aantal VB-medewerkers kent. What's the big deal ???
|
Citaat:
Gouden tip voor de draadstarter: Ben Weyts zou "Toyota Corrolo" gezegd hebben in de Kamer 8O |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be