![]() |
Turkije schaft visum af voor Belgische toeristen.
Turkije schaft visum af voor Belgische toeristen.
Citaat:
Relatie EU-Turkije. |
kan het plebs nog wat gemakkelijker het vakantiegeld ernaar toe dragen
|
Ik ben er verschillende malen geweest toen het nog een seculiere staat was. Nu zien ze mij er nooit meer terug.
|
Volgens mij is de toekomst van Turkije ook seculier. Eén generatie geduld.
|
Citaat:
Turkije doet trouwens allang geen pogingen meer om aan te sluiten bij de EU. De afschaffing van de visumplicht voor een handvol landen zal daar ook niets aan veranderen. Dit is puur een lokkertje voor de toeristen. Let trouwens maar eens op de reclameblokken op de commerciële zenders en de NPO: Turkije wordt daar volop gepromoot. |
Het zal nijpen aan hun inkomstenzijde.
Ik ben er zo ongeveer 10 keer geweest, telkens voor een korte tussendoorvakantie. De laatst keer was in 2008. Tenminste die sukkelaars van obers en kamermeisjes heb ik daarmee wat werk bezorgd. |
Citaat:
Erdogan probeert al langer bij de EU te geraken en maakt daarbij handig gebruik van het coördineren van en het effectief bestrijden van de vluchtelingenstroom die in 2015 op gang kwam. Dan blijf ik echt liever thuis dan ze daar nog wat geld te laten verdienen. :-D |
Een van de vele vele redenen waarom ik geen stap in Turkije zal zetten en vind dat de miljoenen Turken Europa terug dienen te verlaten.
|
Citaat:
Turkije verwijdert zich net verder en verder van het secularisme. |
Citaat:
Citaat:
https://twitter.com/timurkuran/statu...62622063206406 Citaat:
|
Met of zonder visum, geen haar op mijn hoofd denkt er aan naar Turkije te gaan terwijl er zoveel moois te zien is. 'k Moet hier al niets van hebben van de Turken, waarom zou ik ze gaan opzoeken in hun eigen land?
|
De benaming 'visum' is ook fel overdreven.
In de praktijk was het gewoon een extra toeristenbelasting. Met controle op mensenstromen had het niets te maken. Totaal onvergelijkbaar bijvoorbeeld met een visum voor Rusland waar men wel aan allerlei verplichtingen moet voldoen. |
Citaat:
|
Nu kunnen Syriëstrijders nog makkelijker naar Turkije en is er nog minder controle op leeftijd en namen, het lijkt me eerder dat Turkije een aanstroom van vers kanonnenvlees nodig heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vermits men zelfs geen paspoort nodig heeft om naar Turkije te gaan, is het des te duidelijker dat dat "visum" gewoon een inkomstenbron is en niets meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be