![]() |
Rutten en haar 100 ideetjes (niet voor maar na de verkiezingen)
Tuurlijk zitten er goei bij.
Maar ook veel zever. Gaan jullie naar haar website om te stemmen (als dat mogelijk zou zijn, ik moet zelf nog checken)? Gaan we niet best per voorstel van haar een apart draadje maken? titel: ‘Legaliseer softdrugs’ en 99 andere voorstellen van Gwendolyn Rutten link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20200224_04863147 Citaat:
|
Lol met een andere voorzitter wordt die aan de kant geschoven en gaan we daar niks meer over horen. Te licht en te beperkt.
|
Lol,een Belgische kieskring.Alle Waalse partijen die pakweg minder dan 12% scoren halen dan de kiesdrempel van 5% niet meer.Bovendien bevoordeeld het systeem van zetelverdeling grotere partijen,dit zal leiden tot een ondervertegenwoordiging van de Francofonen.
|
Citaat:
laat mij een voorbeeld geven Eddy Merckx was de grootste maar doordat hij zo groot was, had hij ook de meeste tegensupporters Gaan we Eddy dan afrekenen omdat hij de meeste tegensupporters had ? wat als 70 % van de Vlaamse bevolking vindt dat VBL moet een kans krijgen en dat ook blijkt uit een klein aantal tegenstemmers gaat men dan het cordon laten vallen of nog anders OVLD behaalt in 2024 nipt de kiesdrempel, maar 40 % brengt een tegenstem uit tegen OVLD. Wat gaan ze daarmee doen stom idee die tegenstemmers. Laat ze dan maar liever met tomaten gooien zie voorval met Marcel Vanthilt het publiek begon met tomaten te werpen naar Marcel Vanthilt was dat even schrikken voor Jan Jambon die ernaast stond |
Citaat:
Wallonië gaat dat nooit toelaten en dan die Walen die wel op NVA zouden willen stemmen ? Twee NVA politici stonden wel in de top 3 in Wallonië hé |
Citaat:
|
Zou Rutten die 100 ideetjes vorige zondag hebben gekregen? Op de tribune? ;-)
|
Citaat:
Tegenstem bij verkiezingen? Blanco stemmen als protest of onthouding (geen stem uitbrengen, niet hetzelfde als een blanco stem) dan maar? :| Eenpersoonskamer (voor iedereen?) een regel in een ziekenhuis. Dan gaat men zoals ik al eerder wist te schrijven toch beter wat meer ziekenhuizen moeten bijbouwen dan overal asielcentra neer te planten want anders ga je er niet geraken met iedereen een eenpersoonskamer te kunnen aanbieden. :? Als ik in het ziekenhuis schuif vraag ik altijd een eenpersoonskamer daar ik geen boodschap heb aan de zever en de familie van een tweede/derde/vierde patiënt die op de kamer ligt. Dus om dat alles in goede banen te leiden zal er nog aardig wat werk aan de winkel zijn denk ik. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Een serieus vullend tv beeld de laatste tijden zelfs. :roll: |
Citaat:
op-recht ;-) kwaad. |
Dus... zolang ze als partijvoorzitter van een meerderheidspartij de macht had om dingen te veranderen hoorde je hier niets van, maar als 'basismilitant' wilt ze een paar zaken op de agenda zetten? 8O
|
In het dertienuurjournaal van 24 februari op de VRT wil zij ook dat Engels de vierde landstaal wordt. In dat geval mogen zij mij gratis en aan huis Engelse les komen geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men zoekt een Verhofstadt. Maar die is er niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be