Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Wensen van politici voor godsdienstige feesten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252163)

De schoofzak 26 februari 2020 11:55

Wensen van politici voor godsdienstige feesten

Barbara Pas vraagt zich op haar twitter af of dezelfde politici die de smoslims een zalige rammeldam wensen, ook nu op aswoensdag de kaloten een fijne vasten zullen wensen.

Inderdaad: platzakken en lafaards.

Zipper 26 februari 2020 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9253258)
Barbara Pas vraagt zich op haar twitter af of dezelfde politici die de smoslims een zalige rammeldam wensen, ook nu op aswoensdag de kaloten een fijne vasten zullen wensen.

Voornamelijk sossen en Groen-tuig.

Elio di Supo 26 februari 2020 14:19

Een zalige ramadan wensen is eigenlijk sadistisch vind ik.

No Apologies 26 februari 2020 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9253385)

Ik zie het nog wel zo ver komen dat Groene en Sossenpolitici de autochtone bevolking zullen vragen respect te tonen voor de religieuze gebruiken van de nieuwkomers en niet te eten of te drinken in het nabijzijn van deze mensen.

omaplop 26 februari 2020 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9253506)
Ik zie het nog wel zo ver komen dat Groene en Sossenpolitici de autochtone bevolking zullen vragen respect te tonen voor de religieuze gebruiken van de nieuwkomers en niet te eten of ter drinken in het nabijzijn van deze mensen.

Dat gebeurt toch al lang! IN sommige Gentse scholen wordt gevraagd aan de ouders om tijdens de ramadan geen tussendoortje mee te geven aan hun kinderen. Terwijl eigenlijk kinderen vrijgesteld zijn van de ramadan.

Zipper 26 februari 2020 17:04

Citaat:

Ik zie het nog wel zo ver komen dat Groene en Sossenpolitici de autochtone bevolking zullen vragen respect te tonen voor de religieuze gebruiken van de nieuwkomers en niet te eten of ter drinken in het nabijzijn van deze mensen.

In de kantines vd scholen vh Gemeenschapsonderwijs in Brussel, worden enkel "halal-maaltijden" geserveerd.

Rahowa 26 februari 2020 17:06

Citaat:

Je weet toch hoe dit gaat eindigen?Eerst vragen om niet te drinken en te eten in hun bijzijn,dan wordt het verboden om nog te eten en drinken wanneer ze er zijn en uiteindelijk wordt de rammadam voor iedereen verplicht.

No Apologies 26 februari 2020 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9253526)
Je weet toch hoe dit gaat eindigen?Eerst vragen om niet te drinken en te eten in hun bijzijn,dan wordt het verboden om nog te eten en drinken wanneer ze er zijn en uiteindelijk wordt de rammadam voor iedereen verplicht.

Breng Bart Somers niet op gedachten.

Guinevere 26 februari 2020 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9253258)

Och mevrouw is gewoon jaloers dat ze van haar partij niet mag omdat ze geen moslim of christelijke (kiezers) hebben.

Witte Kaproen 26 februari 2020 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9253534)
Breng Bart Somers niet op gedachten.

Veel vasten heeft Somers, zo te zien, nog niet gedaan :-)

Boduo 26 februari 2020 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 9253513)
Dat gebeurt toch al lang! IN sommige Gentse scholen wordt gevraagd aan de ouders om tijdens de ramadan geen tussendoortje mee te geven aan hun kinderen. Terwijl eigenlijk kinderen vrijgesteld zijn van de ramadan.

Is dat in het lager onderwijs ?
Amaai !

Boduo 26 februari 2020 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9253526)

Nee, zover laten we het niet komen.
Denk aan de volgende verkiezingen.
Wie zal de grote winnaar zijn ?

De schoofzak 2 maart 2020 10:27

Sommigen (toch ene) denken dat die politici die wensen publiek maken uit religieuze overwegingen.
Mijn gat ja. Dat is gewone platvloerse politiek.

Aton 2 maart 2020 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9253385)

Ik zou hen een tros van 70 druiven wensen. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be