![]() |
VB mikt op kinderen en bejaarden.
Waarom mikken ze niet op meer mondige mensen vraag je je dan af?
Juist. :lol: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200226_04866113 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel topics over het vb ga je nog starten vanavond? :lol: waar het hart van vol is...
|
Citaat:
De uitspraken van Van Grieken zijn de aanleiding. Interessant artikel toch? Er waren daar twee uitspraken die ik hier aangehaald heb en die volgens mij een discussie verdienen. Je kan mij natuurlijk ook driehoeken wegens zwartmaken van het VB. ;-) |
En dat Van Grieken Theo Francken te kakken zet is niet relevant?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voos argument. |
Citaat:
|
Bart Brinckman begon zijn carriëre bij De Morgen. Na elf jaar mocht hij zijn ding doen bij De Standaard.
Een mens zou denken dat hij in Borgerokko wijzer werd, maar De Wever is nog geen zeven jaar burgemeester van Antwerpen. De rooien speelden er meer dan tien keer langer de eerste viool. Geen wonder dat Bart Brinckman tot de snuggersten der Belgen behoort. En met hem de snuggersten op dit forum. Mondige linkse kwakers die aan de goede kant van de geschiedenis staan. Lekker aan dezelfde kant waar ook blaaskaken van middelbare leeftijd zich bevinden zoals Verhofstadt. En jonge kletskoppen zoals Michel en zijn illustere papa. Of grijsaards zoals de Belgische natte vod die in een vorig leven president was van de EU. De snuggersten onder ons zouden kunnen denken dat de snuggersten in de politiek hun in rekordtempo groeiend aantal leeftijdsgenoten voor zich konden winnen, maar het omgekeerde gebeurde. De politiek correcte partijen gaan allemaal de dieperik in. Welke leeftijdsklasse hielp het BLOK dan aan 800.000 stemmen, en de Vlaams-nationalisten samen aan 2 miljoen? Alleen dementerende oudjes en jonge extremistische snaken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be