![]() |
Heeft Bart De Wever (en NVA-top) schrik van sterke vrouwen? Is NVA patriarchaal?
Er valt wel wat voor te zeggen. Partiarchale NVA? Past in hun conservatieve visie en ethisch-katholiek gedachtengoed.
https://www.demorgen.be/politiek/waa...tten~bbbd56dd/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
K&k, Ffs
|
Citaat:
|
De zoveelste Kakken op De Wever is mijn hobby, en geeft mijn leven enige zin-draad, gestart door Dadeedinges.
|
Citaat:
Je bent natuurlijk blind voor de sterke vrouwen die de N-VA heeft sinds de oprichting. Niet erg, nen trol verdient niet beter. |
Citaat:
Maar persoonlijk hou ik mijnen doemp thuis ook wat meer in dan hier op 't Froempke. Gij niet? :-P |
Citaat:
Kritiek op de NVA mag niet zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn verschillende problemen tussen de de N-VA en de Open VLD momenteel. Maar dit ligt aan het moment. De N-VA gaat gewoon op ramkoers met iedereen wanneer het hen best uitkomt. Zo hebben ze tijdens de gemeenteraadsverkiezingen CD&V er serieus onderuit gehaald, tijdens de recente verkiezingen Groen! en nu de Open VLD omdat ze niet mee marcheren in hun Vlaamse logica. Voor de CD&V hebben ze een wortel voor de neus hangen, nml de ethische kwesties, maar voor de liberalen hebben ze niet onmiddellijk iets en dan is aanval het beste middel. Er wordt trouwens over het algemaan verwacht dat een eventueel regeerakkoord zonder de N-VA blauwer zal zijn dan één met de N-VA, dus federaal matcht de N-VA en Open VLD gewoon niet zo goed. |
Citaat:
Wel hard gewerkt om die compilatie uit te zoeken. |
Heeft Bart De Wever (en NVA-top) schrik van sterke vrouwen? Is NVA patriarchaal?
Of BDW er schrik van heeft dat lijkt mij twijfelachtig. Maar er is wel een gulden regel en die luidt: Toen vrouwen zich met politiek zijn gaan moeien is het in de meeste gevallen serieus fout gelopen en daar zijn voorbeelden genoeg van. :twisted: Ik wil de ellenlange lijst zelfs niet schrijven. :-D |
Citaat:
Ik vraag me af hoe lang men dat hier blijft tolereren. |
Citaat:
Dadeemelee weet wat Bart denkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Als een partijvoorzitter Bart tegenspreekt start hij een haatcampagne. Gewoon met de voeten vooruit. En als het een vrouw is, dan is het dubbel zo erg. Geen erg nette manier van politiek voeren. CD&V heeft er zich blijkbaar bij neergelegd dat de NVA de baas is. Afwachten of het hen electoraal iets gaat opleveren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be