![]() |
Hoeveel blauwe Chimay's moet ik vandaag drinken?
Ik ga er aan beginnen zie!
|
ik heb er 8 in de frigo staan? Dat zal wel genoeg zijn zeker? Ik heb nog whisky in geval van nood ook
|
Met 4 en een fles wisky kom je wel toe voor de vooravond zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben jaren geleden gestopt met het tot mij nemen van alcoholische dranken.
Op huidig ogenblik denk ik dat het wel eens een oplossing zou kunnen zijn tegen al de virussen die de wereld teisteren met je alle dagen lazarus te zuipen. Dit stoorde mij wel bij de gedachte om er terug in te vliegen: Wie zich lazarus drinkt, heeft drie keer meer kans op dementie. Lijkt mij niet slecht in de zin van: "Schat!! heb je mijn pintje al uitgeschonken?" Ja schat drie minuten geleden al. Ach, dan ben ik dat vergeten, schenk er nog maar eentje uit. ![]() Alvast SCHOL!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel goei keuze :dikkeduim:
De witte is trouwens ook heel lekker. |
Citaat:
In een vorig leven heb ik bepaalde figuren zelfs parfum weten drinken voor het alcoholpercentage dat er in zat. :roll: Mij maakt men zelfs niet wijs dat de alcoholvrije bieren volledig zonder alcohol zijn want ik heb er zo eens eentje gedronken en de ondervinding leerde dat ik er toch wat 'tintelingen' van kreeg. |
Citaat:
In een vorig leven heb ik bepaalde figuren zelfs parfum weten drinken voor het alcoholpercentage dat er in zat. :roll: Mij maakt men zelfs niet wijs dat de alcoholvrije bieren volledig zonder alcohol zijn want ik heb er zo eens eentje gedronken en de ondervinding leerde dat ik er toch wat 'tintelingen naar iets hogere sferen' van kreeg. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be