![]() |
Dafalgan
Hoeveel dafalgannekes eet jij de zondag morgen als ontbijt ? :mrgreen:
|
Ik slik gemiddeld minder dan één pijnstiller per jaar (1 pilleke hé, niet 1 doosje).
(en behalve zware pijnstillers in mijn gat gestoken, bij niersteencrisis) |
Citaat:
|
Ik begin met ibuprofen 400. Paracetamol is voor watjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit forum werden toch hele latten Tramadol gevreten, als ik me goed herinner ?
|
Dafalgan is rommel, dat help bij mij juist geen botten. :roll:
Waar is de goede oude aspirine gebleven want die hebben ook in sterkte verloren de laatste tijden. |
Ik had 0 als antwoord gegeven, maar soms neem ik er wel ééntje .
In functie van hoelang ik hier naar al de onzin ben blijven lezen op dit forum de nacht van de zaterdag op de zondag. Niet op k&k zenne, maar op de rest van't forum.... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Of speel ik mijn rol slecht denkt u? ;-) |
Wielemie's dafalgannekes?
![]() |
Citaat:
|
Nul. Medicijnen enkel bij ziekte. Karretje verdwijnt wel vanzelf.
|
Aspirine-caffeïne, dat pakt wel voor me.
De andere pijnstillers, daar blijf ik af, of ze werken niet, of ze zijn ernstig in bijwerkingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik nu ibuprofen neem krijg ik inwendige bloedingen. Een kameraad van me is 30 cm darm lichter gemaakt door dat te gebruiken. Gaatjes ..bloedingen. Opgelet dus en zeker bij regelmaat. |
Citaat:
Mijn vader zijn vriend. En nog een paar die ik kende. Allemaal hetzelfde, maagbloedingen. Zoek het effect van aspirine gebruikers en maag maar eens op. Krak hetzelfde als zware alcoholisten. Bij dagelijks gebruik wel te verstaan. Niet als je er twee per jaar gebruikt. |
Citaat:
Ik schrijf duidelijk was. Ik heb er nu een paar genomen omdat ik snipverkouden was. Vandaag al één genomen en door de dag nog twee of drie. Dan ben ik er weer bovenop. Na de week krokusvakantie kan ik vandaag en morgen van hieruit werken. Woensdag moet ik terug genezen zijn. |
Citaat:
Je moet dat wel nemen tijdens het ontbijt (niet ervoor, niet erna, maar tijdens). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be