Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De verdere verkleutering van de politiek.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252251)

Zipper 4 maart 2020 15:18

De verdere verkleutering van de politiek....

1 Bijlage(n)
Zonder woorden.....

Tavek 4 maart 2020 15:37

Ik wist dat dit pijn ging doen bij allerhande mannen met mannelijkheidsproblemen :D

Libro 4 maart 2020 17:22

Ik dacht dat het over Wouter Devriendt ging.

Eyjafjallajökull 4 maart 2020 17:26

Ursula ging toch met een ambitieus klimaatplan komen ? :?

Elio di Supo 4 maart 2020 17:33

Er is eigenlijk niet zo veel leeftijdsverschil tss Greta Thunberg en Mateke Rousseau. Mateke zou voor alle zekerheid best wachten tot ze 18 is geworden.

reservespeler 4 maart 2020 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9257972)
Zonder woorden.....

Hoe durf je?

daiwa 4 maart 2020 18:14

Citaat:

Zonder woorden.....

:lol:

marie daenen 4 maart 2020 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9257980)
Ik wist dat dit pijn ging doen bij allerhande mannen met mannelijkheidsproblemen :D

Typisch links... geen antwoord hebben en dan maar beginnen te bashen...

marie daenen 4 maart 2020 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9258033)
Ursula ging toch met een ambitieus klimaatplan komen ? :?

Oh, het klimaatplan kan de pot op maar het geld dat ze nodig heeft ervoor is al berekend...

Boduo 4 maart 2020 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9258037)
Er is eigenlijk niet zo veel leeftijdsverschil tss Greta Thunberg en Mateke Rousseau. Mateke zou voor alle zekerheid best wachten tot ze 18 is geworden.

Greta zat wel naast Ursula vonderleyen...
Mateke zal nooit zo ver geraken.

quercus 4 maart 2020 20:37

Citaat:

Zonder woorden.....

On-voor-stel-baar!!!

quercus 4 maart 2020 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9257980)

Jij die jezelf zo graag met een wetenschappelijk aureool omgeeft, welk is de wetenschappelijhke autoriteit van die autistische en ook nog eens met Asperger-syndroom belaste tiener?

Ik heb het al eens op dit forum aangehaald, de verering van dit "kind met een hoek af" doet denken aan middeleeuwse hysterie.

Elio di Supo 4 maart 2020 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9258153)
Jij die jezelf zo graag met een wetenschappelijk aureool omgeeft, welk is de wetenschappelijhke autoriteit van die autistische en ook nog eens met Asperger-syndroom belaste tiener?

Ik heb het al eens op dit forum aangehaald, de verering van dit "kind met een hoek af" doet denken aan middeleeuwse hysterie.

Jeanne d'Arc was ook slechts 19 jaar toen ze het leger "leidde" dat Orleans van de Engelsen bevrijdde. Louter als symboolfunctie natuurlijk. Hopelijk zal Greta ook niet op de (figuurlijke) brandstapel eindigen. Eenmaal het jeugdige er af is ...

Tavek 4 maart 2020 21:08

Citaat:

Deze tiener met aspeger vertolkt het wetenschappelijke standpunt. Het zijn de politici (en de plebejers) die dat niet door hebben.

Haar boodschap is exact dezelfde als wat de wetenschap al een hele tijd wilt duidelijk maakt maar jullie in volle arrogantie niet willen horen.

Gipsy 4 maart 2020 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9258163)
Deze tiener met aspeger vertolkt het wetenschappelijke standpunt. Het zijn de politici (en de plebejers) die dat niet door hebben.

Haar boodschap is exact dezelfde als wat de wetenschap al een hele tijd wilt duidelijk maakt maar jullie in volle arrogantie niet willen horen.

Ge gelooft nu toch geen seconde dat het haar woorden zijn. Dat is een script van haar entourage business dat ze van buiten heeft geleerd. Dat is gewoon bread and butter voor die kliek.

Eduard Khil 4 maart 2020 21:30

kojak 4 maart 2020 22:01

Citaat:

Heeft zij ooit beweert dat zij een wetenschapster is ?

marie daenen 4 maart 2020 22:29

Citaat:

Tuurlijk, ten minste toch als je al de wetenschappers die deze klimaatheisa veroordelen en als onzinnig bestempelen de mond snoert...

Eduard Khil 5 maart 2020 06:58

Citaat:

dat klopt, toch voor een deel (over de klimaatverandering bvb)

Als vanuit de klimaatwetenschap dan vervolgens als maatregel bvb meer kernenergie op tafel wordt gelegd, steigeren de Anuna's en de Greta's en hun achterpan als door horzels gestoken paarden.

Als ik het zo bekijk gedragen zowel die klimaatbeweging als de tegenstanders ervan zich als bergbavianen hoor. Ze lezen/horen ook enkel wat ze willen vanuit de wetenschappelijke kant.

reservespeler 5 maart 2020 07:18

Citaat:

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be