![]() |
Waarnaartoe in Corona-tijden ?
|
Naar Tristan da Cunha !
Zeker weten ! |
|
Citaat:
|
Citaat:
In het vervolg graag specifieker zijn om geen verwarring te zaaien met de officiële zelftesten die we allemaal kennen. |
Dum vivimus vivamus
|
De bossen van (vul een boerengat in naar wens) zijn rond deze tijd van t jaar ook een schoon alternatief.
|
Blijf in uw kot...
Wij gaan zelfs niet naar de zee, noch lokale evenementen. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Ue81lHgmZbE |
Citaat:
De keuze uit: Hoe voel je u? Goed of Slecht Ik nam het eerste GOED dus en kreeg de melding: Gast, wat doe je hier? Brengt dat de geloofwaardigheid van zo een test niet in het gedrang? :? Tot op heden ten dage voel ik mij goed. :-D Naar waar gaan wij in Corona tijden? Onderweg naar morgen of naar de put 1,50 lager? In het geval van covid is crematie beter kwestie van het virus zo proberen uit te roeien? :? |
aan zee
|
Citaat:
Ik paste het aan met: 'blijf in uw eigen land' Er moeten toch echt veel mensen zijn die 'in hun eigen kot' niet gelukkig zijn en dan maar snel naar andere oorden weten te trekken en anderen daar te gaan verrijken. |
Citaat:
Laatst zag ik nog iemand die een bord voor zijn/haar deur had gehangen dat het wildkakken 250€ boete met zich mee zou kunnen brengen. Geen idee van of daar ook maar enige controle op is. 8O In de meeste gevallen zijn er wel hondenweiden en hondenpoeppalen voorzien maar... |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een onherkenbaar land en elders is het niet beter, alle landen hebben nu wel iets gemeen. |
Citaat:
Waarom denk ik nu eensklaps aan Wim Delvoye zijn kakmachine? Opruimen maar... ![]() |
Citaat:
Landschappen en natuur gelijk IJsland of Noorwegen gaat ge hier niet vinden. Ik geniet wel meer van the middle of nowhere, aan de Belgische kust gaat ge mij niet zien flaneren tussen de mensenzee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de prijzen voor zwem/strand vakanties in de rode zee de komende weken wel serieus zullen zakken... iets van vraag en aanbod.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be