![]() |
Explosieve stijging verwarde personen
Het gerecht in Nederland geeft toe dat het de explosieve stijging van het aantal 'verwarde personen' niet aankan. waar die stijging vandaan komt wordt in het artikel waarschijnlijk niet gemeld (betalend) maar het is wel erg toevallig dat dit samenloopt met de explosieve stijging van moslim volwassenen die voortkomen uit traditionele inteelt. Als bewijs het grote aantal Down kinderen onder moslims.
Idem voor de steiging in zware misdaad, tijd voor een grondig en open onderzoek lijkt me. https://www.telegraaf.nl/nieuws/2023...ffer-in-de-kou |
Citaat:
wat is de link met subforum europa ? |
Citaat:
Wij in Vlaanderen hebben van niemand gene last. Kuch. |
Citaat:
|
sprinkhanenplaagje
|
Zou er een correlatie bestaan tss het Corona-virus en die verwarring?
|
Laat ik een 'verwarde' tekst schrijven?
Ik denk dat het covid-19 een goede hulp is om uiteindelijk de grenzen terug te gaan sluiten en geen kampen meer op te zetten en geen gelden meer te geven voor migratie/illegalen want op huidig ogenblik hebben wij die gelden zelf nodig om ziekenhuizen, verplegers/verpleegsters/artsen er met te betalen ,en ook die mensen die in bedrijven werken en die op huidig ogenblik 'technisch werkloos' zijn door het virusgedoe. Mijn dank is groot mocht men mijn verwarde tekst lezen. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In feite zegt het artikel dat het Nederlands Gerecht in hetzelfde bedje ziek is als het Belgische: aanslepende, tijdrovende procedures. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, er is iets te zeggen voor een standrechterlijk systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij multinationals waar een paar 100 tot paar 1000 werknemers zijn, daar kan je 10-15% nutteloze figuren inpassen, de rest trekt dat wel recht. Maar bij kleinere bedrijven is dat een heel ander verhaal. Point in case, hoeveel Pitabars of telefoonwinkels zal je zien met een gehoofddoekte dame die de klanten bedient? |
Citaat:
|
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het over het aantal politici en mediamensen ging.
|
Citaat:
Het is 1ste X dat ik schrijf 200... Na meer dan 39.000 schrijfsels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be