Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Explosieve stijging verwarde personen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252267)

Hoofdstraat 6 maart 2020 07:03

Explosieve stijging verwarde personen

Het gerecht in Nederland geeft toe dat het de explosieve stijging van het aantal 'verwarde personen' niet aankan. waar die stijging vandaan komt wordt in het artikel waarschijnlijk niet gemeld (betalend) maar het is wel erg toevallig dat dit samenloopt met de explosieve stijging van moslim volwassenen die voortkomen uit traditionele inteelt. Als bewijs het grote aantal Down kinderen onder moslims.

Idem voor de steiging in zware misdaad, tijd voor een grondig en open onderzoek lijkt me.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2023...ffer-in-de-kou

Pandareus 6 maart 2020 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9258997)
Het gerecht in Nederland geeft toe dat het de explosieve stijging van het aantal 'verwarde personen' niet aankan. waar die stijging vandaan komt wordt in het artikel waarschijnlijk niet gemeld (betalend) maar het is wel erg toevallig dat dit samenloopt met de explosieve stijging van moslim volwassenen die voortkomen uit traditionele inteelt. Als bewijs het grote aantal Down kinderen onder moslims.

Idem voor de steiging in zware misdaad, tijd voor een grondig en open onderzoek lijkt me.

wat is de link met subforum europa ?

De schoofzak 6 maart 2020 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9259062)
wat is de link met subforum europa ?

Misschien omdat het bericht uit Nederland komt.
Wij in Vlaanderen hebben van niemand gene last. Kuch.

Zipper 6 maart 2020 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9259064)
Misschien omdat het bericht uit Nederland komt.
Wij in Vlaanderen hebben van niemand gene last. Kuch.

Wij hebben politiek correcte gutmenschen die dat met de mantel der liefde toedekken.

Vette Pois(s)on 6 maart 2020 11:29

sprinkhanenplaagje

Elio di Supo 6 maart 2020 16:57

Zou er een correlatie bestaan tss het Corona-virus en die verwarring?

Universalia 6 maart 2020 20:04

Laat ik een 'verwarde' tekst schrijven?

Ik denk dat het covid-19 een goede hulp is om uiteindelijk de grenzen terug te gaan sluiten en geen kampen meer op te zetten en geen gelden meer te geven voor migratie/illegalen want op huidig ogenblik hebben wij die gelden zelf nodig om ziekenhuizen, verplegers/verpleegsters/artsen er met te betalen ,en ook die mensen die in bedrijven werken en die op huidig ogenblik 'technisch werkloos' zijn door het virusgedoe.

Mijn dank is groot mocht men mijn verwarde tekst lezen. :-D

reservespeler 7 maart 2020 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9259238)
Zou er een correlatie bestaan tss het Corona-virus en die verwarring?

Ik denk eerder aan een link tussen migranten en de linkse overheid.

reservespeler 7 maart 2020 06:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9259299)

Ik denk dat het covid-19 een goede hulp is om uiteindelijk de grenzen terug te gaan sluiten en geen kampen meer op te zetten en geen gelden meer te geven voor migratie/illegalen want op huidig ogenblik hebben wij die gelden zelf nodig om ziekenhuizen, verplegers/verpleegsters/artsen er met te betalen ,en ook die mensen die in bedrijven werken en die op huidig ogenblik 'technisch werkloos' zijn door het virusgedoe.

Zo verward is die tekst anders niet hoor.

Dadeemelee 7 maart 2020 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9258997)

Slinkse poging om het weer over moslims te hebben.

In feite zegt het artikel dat het Nederlands Gerecht in hetzelfde bedje ziek is als het Belgische: aanslepende, tijdrovende procedures.

marie daenen 7 maart 2020 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9259470)

In feite zegt het artikel dat het Nederlands Gerecht in hetzelfde bedje ziek is als het Belgische: aanslepende, tijdrovende procedures.

Dat is een Europees probleem... Of beter gezegd een probleem van alle Europese landen, GB misschien een beetje uitgesloten; maar die zijn dan ook vertrokken...

maddox 7 maart 2020 12:09

Citaat:

Is het vermelden van inteeltproblemen bij bepaalde moslim-clans/staten slinks?

Maar ja, er is iets te zeggen voor een standrechterlijk systeem.

Zipper 7 maart 2020 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9259519)

Tja, waarom geraken velen zo moeilijk aan werk ?? Te dom (geen diploma) en/of idiote voorwaarden om te willen werken (ramadan, hoofddoek...etc)

maddox 7 maart 2020 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9259551)
Tja, waarom geraken velen zo moeilijk aan werk ?? Te dom (geen diploma) en/of idiote voorwaarden om te willen werken (ramadan, hoofddoek...etc)

Dat dom is niet noodzakelijk. Maar werkgevers willen geen gezeik binnenhalen.

Bij multinationals waar een paar 100 tot paar 1000 werknemers zijn, daar kan je 10-15% nutteloze figuren inpassen, de rest trekt dat wel recht. Maar bij kleinere bedrijven is dat een heel ander verhaal.

Point in case, hoeveel Pitabars of telefoonwinkels zal je zien met een gehoofddoekte dame die de klanten bedient?

Hoofdstraat 7 maart 2020 15:05

Citaat:

Dat is waar, maar de explosieve stijging van verwarde personen en misdaadbendes liggen wel aan de basis van het probleem. Ondanks dat de armoede daalt of dan toch gelijk blijft, dat kan de oorzaak niet zijn.

Vlad 7 maart 2020 16:03

Bij het lezen van de titel dacht ik dat het over het aantal politici en mediamensen ging.

Boduo 8 maart 2020 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9259299)

200 % akkoord.
Het is 1ste X dat ik schrijf 200...
Na meer dan 39.000 schrijfsels.

marie daenen 8 maart 2020 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9259394)
Ik denk eerder aan een link tussen migranten en de linkse overheid.

2

Boduo 8 maart 2020 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9259551)

Te dom: de moslims !?

marie daenen 8 maart 2020 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9259519)

Hewel, hier op de franstaligen TV is er een actualiteitsprogramma met een vrouwelijke rechter en die zei verdomme verschillende keren aan een Islamietische beschuldigde dat kinderen maken binnen de familie niet kon en zwakzinnigheid tot gevolg had...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be