![]() |
Sven Mary: ik neem geen vrouwen meer aan.
Het is toch al ver gekomen nu. Enfin, moest zijn verhaal waar zijn, ik zou hetzelfde doen.
https://www.hln.be/de-krant/sven-mar...-aan~a370ae4f/ Citaat:
|
Ik heb het al eerder geschreven, en zal het eens herhalen. Jonge vrouwen , da's een type dat ik niet zal aanwerven.
Een "vast contract" is een vruchtbaarheidskuur zonder weerga. En de huidige MeToo cultuur is best vergelijkbaar met het PoCo "racist" brullen van sommigen die hun goesting niet krijgen. |
Citaat:
-Ah, memories- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vrouw is wat dat betreft zeer bevoorrecht Ik zie een man al hetzelfde zeggen...dat wordt gewoon weggelachen |
Er zijn toch een massa vrouwen die sex op het werk wel zien zitten.
|
Citaat:
Mogelijk is een omgeving met relatief weinig vrouwen wat gevoeliger voor dat soort problemen. Maar waar ze zowat evenveel in aantal zijn is dat allemaal geen groot issue. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar met nieuwe jonge medewerksters/stagiaires etc. waar je in een gezagspositie zit is het soms toch afwachten en niet te familiair worden. (dat geldt trouwens voor alle geslachten) |
Citaat:
In dit Metoo klimaat is het aankijken van een vrouwelijke collega al genoeg om beschuldigd te worden van verkrachting, laat staan als er zwanzen gaan zwaaien. |
Citaat:
a dat denk ik ook wel Het gaat hier over 'problemen' die worden aangekaart (al dan niet terecht) gesterkt in het metoo-klimaat bah uitzweten zeker ? Da's een slinger die nu is overgegaan..als die terugkomt zijn we er allen beter van af denkelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje gewaagd misschien:
https://www.youtube.com/watch?v=WyYfb3WUIcE |
Citaat:
|
Citaat:
Geweten vroeger dat iemand (een baas) eens zei: Ik heb altijd met mannen in mijn team gewerkt en dat ging perfect, zet daar 1 vrouw bij en het ligt overhoop. En zo geschiedde dat er in dat goed werkende team van hem toch een vrouw is bijgekomen en hij had gelijk, het lag overhoop. Hoe dat verder afgelopen is daar heb ik geen idee van. 8O |
Als een vrouw slechte bedoelingen heeft en zich wentelt in haar gekende slachtoffer rolletje ben je als man gegarandeerd de klos. Hoeveel mannen zijn er nu al valselijk beschuldigd geweest ? Zijn die vrouwen daar uiteindelijk voor gestraft ?
Als vrijgezel ben ik net als vele anderen enorm op mijn hoede tegenwoordig. Mijn deur staat zomaar niet meer open voor dames. Vroeger was het misschien overdreven langs de ene kant maar nu is de klepel toch serieus doorgeslagen naar de andere kant. Trouwens mag Sven Mary nog altijd zelf beslissen wie hij aanwerft. Over het feit dat we tegenwoordig alle dagen moeten lezen dat vrouwen betere dit zijn en beter dat zijn kraait niemand naar. Als we moeten lezen dat zwembaden of sportclubs sommige dagen niet (meer) toegankelijk zijn voor mannen want dat mannen allemaal viezerikken zijn moet dat allemaal maar kunnen. |
Welk zwembad is niet meer toegankelijk voor mannen, Fred?
|
Sven Mary draait er zijn hand niet voor om om de smerigste moslim zelfmoordenaars zoals Abdeslam te verdedigen maar vrouwen aannemen, ho maar.
Zo zien we eens te meer wat voor mensen die zogenaamde topadvocaten zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be