![]() |
Leopold II is zijn tunnel kwijt
Citaat:
De koninklijke racist, massamoordenaar en zwarte schandvlek in de belzieke geschiedenis krijgt, eindelijk, zijn verdiende loon en wordt van zijn koninklijke troon gestoten. Zijn ondergrondse verwezenlijking in Brussel, met bloedgeld van zijn zwarte slaven betaald, krijgt (hopelijk) een naam die niet besmet is met royalistische moordzucht, geldzucht en verregaande misdadigheid tegen de menselijkheid. Hopelijk gaan ook de standbeelden van de voorloper van Hitler tegen de vlakte. :twisted: |
Citaat:
Maar om er een zaak van te maken om meer vrouwelijke straatnamen in het straatbeeld e krijgen... ik denk dat er heikelere problemen zijn. Vergeet niet dat zo'n procedure nogal wat geld kost. |
Eigenlijk is het schandalig dat de nazaten van deze massamoordenaar nog altijd op de troon zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kweetni? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is de slavernij en de daarbij horende beesterijen van zijn illustere voorvader uitgewist door de straf van de heilige Boudewijn voor het koekoeksjong van zijn Italiaanse schoonzuster? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Leopold II was een visionair". Hij schond de mensenrechten, en nog geen beetje, maar dat was niet ongewoon in die tijd,hé? Andere landen deden toch hetzelfde? Belgique heeft alleszins geprofiteerd van de genocide op de Congolezen, dus so what? Waarom zijn die zwarten nog lastig? Ze zijn toch al 60 jaar onafhankelijk? |
Citaat:
Welke nazaten van de koninkijke belzieke massamoordenaar werden vervolgd? Verjaagd? Beschimpt? Uitgesloten? |
Hier Knuppel: een zaadje naar jouw bek. :?
|
Citaat:
Ik voeder de vogels elke dag, en zou ook graag een kop van een massamoordenaar hebben waarvan mijn gevleugelde beschermelingen kunnen eten, en er op te schijten als het voer op is. |
Citaat:
Of bedoel je nu Leopold III ? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Pol III ging ervan uit dat Hiltler de oorlog zou winnen en probeerde een deal te sluiten om koning der Belges te kunnen blijven onder Duitsch bewind. Maar zoals het vaak gaat....Hoe harder iemand zich ergens aan vastklampt, hoe groter de kans is dat hij verliest wat hij het meest begeert. Eén ding is zeker: soort zoekt soort. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be