![]() |
Ecolo draagt Khattabi weer voor
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200310_04883985
de groene communisten zijn blijkbaar hardleers :lol: Ze gaan het nog eens proberen om Khakkabi voor te dragen. Hopelijk krijgt ze opnieuw het deksel op de neus |
Citaat:
Als de Vlaams Nationalisten die afspraak willen wijzigen dat ze dat dan volgens de gangbare procedures doen. |
:-D
![]() |
Citaat:
Hun kandidate maakt geen schijn van kans.De Forza Flandria zal tegenstemmen. Het kan de spanning tussen Noord en Zuid alleen maar opdrijven en dat door een partij die voor de Belgische eenheid pleit . Of" Hoe schiet ik in mijn eigen voet" voor Dummies :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
En nu zoekt ze een meerderheid voor haar prutskandidaat. :rofl: |
Citaat:
Op de gatachterlijkheid van links staat werkelijk geen maat :-D En dan zijn er nog die denken dat de N-VA-fobie van ecolo voor de show is... |
Citaat:
En zo kunnen we jaaaaaren doorgaan. :-D ![]() |
Citaat:
Dat iemand die totaal onbekwaam is, want niet het juiste diploma beschikt, zomaar op zo'n hoge post kan geraken? Tegenwoordig moet je voor zowat alles het juiste diploma hebben, behalve bij politieke benoemingen, dan mag je oliedom zijn en totaal onbekwaam. |
zeer goed, hoe meer stress, chaos en ruzie, hoe beter.
|
Zelfs de voorzitter van het grondwettelijk hof heeft gezegd dat hij Khakkabi niet wil:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200304_04876178 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar moet je wel links voor zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn twee mogelijkheden: ecolo heeft dit op voorhand afgeklopt bij voldoende senatoren (ik meen me te herinneren dat ze in de senaat 2/3 moet hebben);
ofwel hebben ze dit niet gedaan. Ik ben razend benieuwd naar de stemming. (die geheim is, als ik me ook goed herinner; het ging zelfs zo ver vorige keer dat sommige senatoren een andere verdachten om te doen alsof er op het papiertje 'ja' gestemd werd, maar toch stiekum het bolletje 'neen' gekleurd werd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be