![]() |
Cadeau van 4000 euro voor eigenaars van Horeca-zaken.
Waarom niet de habbekrats die iedereen krijgt als hij technisch werkloos wordt?Ze hebben nu al flexi-jobs,personeel met schandalig lage lonen en verlaagde BTW.Het gaat hier om 20 dagen sluiting en dus 200 euro per dag 7 op 7.En wie gelooft dat op 3 april alles terug open gaat is wel erg goedgelovig hoor.
|
Citaat:
4000 euro of 200 euro per dag, dat is niet genoeg om te overleven hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Toen een journalist hem zei dat café uitbaters dat niet genoeg vinden antwoordde hij gevat : '' Ik ga me niet uitspreken over alle café uitbaters maar in het verleden heb ik veel café uitbaters horen klagen dat ze na een maand dag en nacht werken nauwelijks een paar duizend euro over houden en nu krijgen ze voor 3 weken niets doen 4000 euro belastingvrij''. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat met: Waar heeft een asielzoeker echt recht op?
Dan ben ik van mening dat men 'onze' horeca-zaken beter een handje kan toesteken om het 'hoofd' met boven water te kunnen houden. |
200 euro per dag
dekt dat de vaste kosten voor een deftige horeca zaak ? Dacht het niet hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dringend tijd dat de moderatie disfunctioneel gezever over vreemdelingen buitensjot uit topics die daar niets mee te maken hebben. :x |
Staatshulp moet niet enkel voor de boeren gelden.
Ze kunnen de belastingsaangiften controleren en daarop hun hulp baseren. |
Maar tis zoals Libro zegt:
Als zelfstandige moet je je voorzien op onvoorziene omstandigheden. Een buffer van een paar maand kan geen kwaad. Voor een starter is dat niet evident.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Standaard antwoord is nu, het gaat niet om de vreemdeling, maar islam en andere bla bla bla, het goed ingestudeerde gezever. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik schat dat enkel een deftige witte kassa jaarlijks al 4.000,- € kost aan servicecontracten, afschrijvingskost, betaalterminals, tablets voor opname bestellingen, etc... Het ware beter de dienstverlenende bedrijven aan de horeca te verbieden kosten aan te rekenen aan horecabedrijven die plat liggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be