![]() |
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/noodmaatregelen-tegen-landgenoten-die-massaal-ga
|
Citaat:
De Nederlandse regering is hier natuurlijk de hoofdschuldige. Zij weigert drastische maatregelen op te leggen. |
Citaat:
|
Dag 1 dat de winkels en cafés sluiten en Sluis loopt vol alsof het 30 graden in de zomer is. Belgen zijn echt van een ander niveau. Hoe kom je een dorp platlopen, en nog meer mensen de kans geven op besmetting om toch maar te kunnen shoppen? Zo zo zo egoïstisch!
|
Citaat:
Gisteren in de Colruyt Klant klaagde dat een bepaald product niet meer voorradig was. Kassabediende: "Ga naar de Jumbo in Stramproy, daar is nog voldoende voorraad, ik ben daar gisteren ook geweest." |
Citaat:
Na de obligate mossel friet aan een zotte prijs nog 2 leffes en dan terug 3 uren in de file richting binnenland Als ik dat zie overvalt me altijd dat gevoel van de zinloosheid van het bestaan:-) |
allemaal uitsluiten uit onze sociale zekerheid
|
Citaat:
|
Allemaal debielen.
|
Citaat:
Maar het zijn net die debielen die ervoor zorgen dat het virus z'n gang kan gaan. |
Er zijn nu eenmaal mensen die er als de dood voor zijn als ze ook maar een klein beetje uit hun comfortzone worden gezet.
|
Citaat:
Even niet op café gaan of ernstig ziek worden! |
Citaat:
Wie doet hier de stommiteiten. De Belgen of de Nederlanders ? Maar de Nederlanders hebben ondertussen al maatregelen genomen. Amper 12 uur na de feiten. Parkings in Sluis gaan dicht en er komt een soort van samenscholingsverbod. Nederlanders hebben snel én juist gereageerd op ons (Belgen) 'onverantwoord gedrag'. |
Citaat:
Prima verwoord. |
Citaat:
Zoals diezelfde 'debielen' er met hun 'koopkracht' ook voor zorgen dat 'de economie' blijft 'draaien', hé. Eén medaille, twee zijden :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zoals hier weken geleden al voorspeld: in Tûdderen (Gangelt) winkelende grensbewoners. Dat virus was al verspreid er men er erg in had. |
Citaat:
|
Het hamsteren komt vooral voor bij saucissenvolk. 8-)
|
maar gaan werken met tientallen mensen, scholen en opembaar vervoer zijn wel ok. dit is hypocriet om die mensen met de vinger te wijzen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be