![]() |
installeer "de draad" weer!
ok,ok met een nodige dosis ironie erbij .....
Maar het gedrag van waarschijnlijk duizenden mede-Vlamingen die dan maar over de grens in Nederland een beetje de de shopper en/of toerist zijn gaan uithangen,gewoon maar omdat niemand hen tegenhield ......ik wil het hier beleefd houden maar vindt eigenlijk geen woorden meer...:evil: "Hou ons tegen of we doen ongelukken"...dat is zowat het motto van al die moron-mottigaards. Wel,als de Nederlandse regering ondertussen geen directe plannen had om ook hun vormen van lockdown in te stellen,dan zal dat best asap veranderen....dankzij de "belgen"... Misschien kan van onze kant ook overwogen worden om "de draad" (uit WO1) weer te installeren. mensenlief,ik ben b e s c h a a m d |
Citaat:
De Nederlandse politie stond met een koortsthermometer langs de weg om te scannen (aan het oor) of je koorts had. Net alsof dat voldoende is om te weten of iemand al dan niet besmet is. PS: Ik hoorde dit zeggen, ik ben zelf niet zo lomp om nu de grens over te steken. Zoveel domheid op deze wereld, mensenlief, ik ben b e s c h a a m d! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is er nu de domste? |
Citaat:
|
Ik denk dat het houden van afstand niet voldoende is. Ik vrees dat ge beter gebouwen kunt vermijden die voorzien zijn van airco's, al dan niet via luchtkanalen. Ik denk dat het daar niet veel zal uitmaken of je 2 meter onderlinge afstand bewaard.
|
Citaat:
slecht ogenblik gekozen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pfff... |
Dit was een mooie illustratie WAAROM er steeds meer "Staat" schijnt nodig te zijn en er toch niks goed geregeld raakt.
De "Staat" moet steeds maar morons achternalopen en bij de kraag grijpen.Dat lukt nooit dus wordt iedereen maar "gekloot"... (Op WTV waren STUITENDE gevallen van dergelijke morons te zien...Die gasten waren zelfs niet beschaamd in beeld te zijn.) Alle mensen hebben die gelijke kilo hersenen,maar al te velen gebruiken die kilo niet en blijven dus maar "kilo's".(West-Vlaams voor "idioot") :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkbaar waren politiekorpsen uit Noord-Vlaanderen druk doende om "binnendringende" Nederlanders (sportend,nieuwsgierig,op zoek naar goedkopere brandstof....)terug te wijzen ....omgekeerde situatie dus van enkele dagen ervoor.
Gelukkig,Vlaanderen is niet het enige gebied met "morons".... :cheer: Ik blijf erbij,die "draad" was een geniale vinding van de Moffen indertijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be