Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Carrefour moedigt corona besmettingen aan! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252402)

zwart op wit 16 maart 2020 10:56

Carrefour moedigt corona besmettingen aan!

Als klant werd ik van de self scan kassa's geweigerd en een medewerkster van Carrefour stuurde me verplicht naar de gewone kassa's waar superlange wachtrijen stonden en dit tijdens het Corona-virus!
Haar reden was: maximaal 15 producten meneer aan de self scan kassa's! Maar: er is bij Carrefour nergens een melding te vinden of te zien betreffende het aantal producten maximaal aan de self scan! Wat een klantonvriendelijke winkel!

Jay-P. 16 maart 2020 11:02

Carrefour waar?

Sneaky 16 maart 2020 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit (Bericht 9267346)
Als klant werd ik van de self scan kassa's geweigerd en een medewerkster van Carrefour stuurde me verplicht naar de gewone kassa's waar superlange wachtrijen stonden en dit tijdens het Corona-virus!
Haar reden was: maximaal 15 producten meneer aan de self scan kassa's! Maar: er is bij Carrefour nergens een melding te vinden of te zien betreffende het aantal producten maximaal aan de self scan! Wat een klantonvriendelijke winkel!

Carrefour is ne klant van mij. Wij mogen allemaal van thuis werken de komende weken. Ik denk dat ze de boodschap wel begrepĂȘn hebben daar hoor. Dat er ne rotte appel in de mand zit tussen het personeel zal dan weer wel. Maar dat is in elk groot bedrijf he.

reservespeler 16 maart 2020 12:47

Citaat:

Maike sturen naar de hoofdzetel.

Gipsy 16 maart 2020 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9267427)
Carrefour is ne klant van mij. Wij mogen allemaal van thuis werken de komende weken. Ik denk dat ze de boodschap wel begrepĂȘn hebben daar hoor. Dat er ne rotte appel in de mand zit tussen het personeel zal dan weer wel. Maar dat is in elk groot bedrijf he.

Carrefour is ook een klant van mij. Ik zie niet hoe ik kan leveringen doen via thuiswerk?

Sneaky 16 maart 2020 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9267500)
Carrefour is ook een klant van mij. Ik zie niet hoe ik kan leveringen doen via thuiswerk?

Ik had het over de mensen die in de hoofdzetel werken. Ik verkoop namelijk mezelf 8O8O8O

Gipsy 16 maart 2020 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9267427)

Typisch ne vakbonder van "La Tour". Werklustigen dat zijn "rotte appels".

Libro 16 maart 2020 18:50

Citaat:

Die had u bij uw pietje, vrees ik. Bij de selfscan gelden normaal gezien geen beperkingen.

zwart op wit 16 maart 2020 21:00

Carrefour Hasselt: een medewerkster weigerde dat ik mijn boodschappen (14 a 15 stuks) zou scannen aan de self scan kassa's. Er stond geen volk aan te schuiven aan de self scan kassa's dus minder risico op besmetting. Maar de medewerkster zei dat ik verplicht naar de gewone kassa's moest gaan en daar stonden +50 mensen aan te schuiven, terwijl de self scan kassa's leeg waren?! Toch te gek voor woorden? Nog even dit aan Carrefour: Ik ben toen gaan winkelen bij Albert Heijn, ook aan de self scan, waar er geen enkel probleem was! Einde Carrefour.

Gipsy 16 maart 2020 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9267861)
Die had u bij uw pietje, vrees ik. Bij de selfscan gelden normaal gezien geen beperkingen.

Carrefour personeel staat niet bekend om zijn hulpvaardigheid.

reservespeler 5 december 2020 12:47

Citaat:

Ben ondertussen, om dezelfde reden, ex-klant.

reservespeler 5 december 2020 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit (Bericht 9267974)
Carrefour Hasselt: een medewerkster weigerde dat ik mijn boodschappen (14 a 15 stuks) zou scannen aan de self scan kassa's. Er stond geen volk aan te schuiven aan de self scan kassa's dus minder risico op besmetting. Maar de medewerkster zei dat ik verplicht naar de gewone kassa's moest gaan en daar stonden +50 mensen aan te schuiven, terwijl de self scan kassa's leeg waren?! Toch te gek voor woorden? Nog even dit aan Carrefour: Ik ben toen gaan winkelen bij Albert Heijn, ook aan de self scan, waar er geen enkel probleem was! Einde Carrefour.

Voor mij ook einde Carrefour.

Henri1 5 december 2020 13:12

Citaat:

Dat heb ik nog nooit gehoord/meegemaakt.

Henri1 5 december 2020 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9536785)
Voor mij ook einde Carrefour.

In Carrefour en Delhaize zijn er het minste marginalen ?

Erw 5 december 2020 13:23

Klaarblijkelijk staan klanten nog liever in superlange wachtrijen dan zelf te moeten inscannen?

Koenaard Depuydt 5 december 2020 13:34

Geachte ongeduldige heren

Als u lange wachtrijen wilt vermijden, dient u betere (minder drukke) tijdstippen te kiezen of u kan ook uw boodschappen door iemand anders laten uitvoeren. Als dit niet mogelijk blijkt, kan u pogen om de wachtrij voorbij te steken.

Met geduldige groeten

Walvader 5 december 2020 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9267493)
Maike sturen naar de hoofdzetel.

Wie is "Maike" ?

reservespeler 5 december 2020 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Walvader (Bericht 9536847)
Wie is "Maike" ?

Is inderdaad een foutje van mij.

Moet uiteraard mailke zijn.

Goed opgemerkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be