![]() |
Carrefour moedigt corona besmettingen aan!
Als klant werd ik van de self scan kassa's geweigerd en een medewerkster van Carrefour stuurde me verplicht naar de gewone kassa's waar superlange wachtrijen stonden en dit tijdens het Corona-virus!
Haar reden was: maximaal 15 producten meneer aan de self scan kassa's! Maar: er is bij Carrefour nergens een melding te vinden of te zien betreffende het aantal producten maximaal aan de self scan! Wat een klantonvriendelijke winkel! |
Carrefour waar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Carrefour Hasselt: een medewerkster weigerde dat ik mijn boodschappen (14 a 15 stuks) zou scannen aan de self scan kassa's. Er stond geen volk aan te schuiven aan de self scan kassa's dus minder risico op besmetting. Maar de medewerkster zei dat ik verplicht naar de gewone kassa's moest gaan en daar stonden +50 mensen aan te schuiven, terwijl de self scan kassa's leeg waren?! Toch te gek voor woorden? Nog even dit aan Carrefour: Ik ben toen gaan winkelen bij Albert Heijn, ook aan de self scan, waar er geen enkel probleem was! Einde Carrefour.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klaarblijkelijk staan klanten nog liever in superlange wachtrijen dan zelf te moeten inscannen?
|
Geachte ongeduldige heren
Als u lange wachtrijen wilt vermijden, dient u betere (minder drukke) tijdstippen te kiezen of u kan ook uw boodschappen door iemand anders laten uitvoeren. Als dit niet mogelijk blijkt, kan u pogen om de wachtrij voorbij te steken. Met geduldige groeten |
Citaat:
|
Citaat:
Moet uiteraard mailke zijn. Goed opgemerkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be