![]() |
Wie draagt er hier mondmaskers
Wie van de gebruikers dragen mondmaskers als ze buiten komen, of zou mondmaskers willen dragen als ze te verkrijgen zijn?
Ik twijfel eraan of zo'n mondmasker wel efficiënt is, het is eerder een geruststelling denk ik. ![]() |
Oei, dat ze daar nu nog niks van gezegd hebben!
|
ALs ge er hebt, geef ze aan uw dokter.
Die hebben ze echt nodig. Blijf gij maar gewoon binnen. |
Eigenlijk doe ik het alleen maar aan als ik mijn soep eet.
Voor de rest helpt dat toch niet zo veel. |
Citaat:
In ieder geval, de producenten van die maskers doen gouden zaken. |
Citaat:
Inclusief mondmaskers. |
Citaat:
|
Hey!
Tijd niet gesproken, hoe gaat het met je? Ik ben deze week alleen thuis en zat te denken als jij wellicht nog zin hebt in wat spannends… Misschien is het leuk als je gezellig langs komt! Dus wat denk je ervan, zie ik je snel bij mij thuis? stuur me een bericht als je interesse hebt Tot snel Juliette |
Wie een mondmasker draagt moet ook een bril en handschoenen dragen.
|
Altijd zorgen dat de wind in de rug is als je iemand spreekt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij hebt dat niet nodig. Zorgpersoneel wel |
Ik draag het zelf nog even niet maar ik zie toch meer -en meer mensen het dragen.
Daarstraks in een warenhuis plakte een werkneemster plakband op de grond waar op geschreven stond: "Gelieve 1 meter afstand te houden" En aan de kassa zelf hadden ze allemaal leuke handschoentjes aan en er waren ook werkneemsters bij die al een mondmasker op hadden. Daar stond ik dan met mijn lading wc papier. :lol: Met enige graagte voeg ik het volgende toe: Verdwenen mondmaskers opgestuurd naar politici en opiniemakers om eindelijk mond te houden. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist niet dat je er al zo erg aan toe was. Serieus, ik zit met u in. :lol: |
Citaat:
Dat moet wreed ambetant zijn. Op de pot zitten en naar da leeg rolleke moeten kijken. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was gewoon op, aanvullen die handel dus. Of zou het kunnen geweest zijn na een teveel aan chili con carne? :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be