![]() |
Uitstellen voorzittersverkiezingen: staatsgreep bij de VLD?
Als de blauwe vleugel dit toelaat, dan breekt mijn klomp.
Titel: Voorzittersverkiezingen zetten Open VLD onder druk: 'Nu niet uitstellen zou wereldvreemd zijn' https://www.knack.be/nieuws/belgie/v...tter-RNBAVUKN& Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Laat het voorzitterschap aan ernstige mensen die er wel mee bezig zijn. |
Partijgreep.
Wat ik decadenter vond was de aanval van Ampe op Brussel, die gecountered werd door haar partijgenoot Guy Vanhegenl, die op zijn beurt eens stevig persoonlijk door Ampe werd aangepakt. Sfeer is gut. |
bij de vld hebben ze voor de toetreding tot de "nieuwe regering" ook gewoon de ledenraadpleging overgeslagen. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Ik denk eerder dat Gwendolina alleen maar op die plaats zit als marionet. Dat er in die partij enkele figuren zitten die aan de koortjes trekken waaraan Gwendolina haar dansje opvoert en zo lang die figuren geen ander poppetje gevonden hebben die bereid is met de handjes te zwaaien in de richting waar zij het willen hebben is het aangewezen dat ze Gwendolina op dat postje houden.
|
Citaat:
Bezig zijn met zichzelf! |
Citaat:
|
Citaat:
Er is één kandidaat bij die een ernstige kans maakt, maar niet gesmaakt wordt door bepaalde mensen binnen de partij. Dit is de uitgelezen kans om de executie nog wat uit te stellen. Maar uitstel is in dit geval geen afstel. |
Citaat:
De gedoodverfde nieuwe voorzitter is alvast geen handpop waarmee gelachen wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik zie niet in waar het leiderschap van de NVA zo gefaald heeft. Maar blijf maar je holle matra's herhalen, dan hoef je niet na te denken. |
Citaat:
Laten stemmen op bepaalde lokalen is niet verantwoord in deze coronacrisis. Misschien ook al eens aan gedacht dat dan niet uitstellen gelijk is aan het uitschakelen van de stemmen van een bepaalde groep leden? Namelijk zij , (dikwijls de ouderen) die niet over de mogelijkheid beschikken om via digitale weg hun stem uit te brengen. |
Citaat:
Altijd die zever dat ouderen niet met IT omkunnen... Zelfs mijn grootvader zaliger kon op 94-jarige leeftijd perfect met internet overweg. |
Citaat:
Je mag dat holle mantra´s noemen als dat je gelukkig maakt, de nva is er in elk geval niet gelukkig mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be