![]() |
Sp.a-voorzitter Conner Rousseau : “Magnette heeft mij voor schut gezet”
Er zijn er die zich intens vermeien over de gelukte "coup" die Dewael heeft uitgehaald.
Men maakt zich vrolijk over het "huilie,huilie" van de N-VA en voelt zich met de status-quo van de Oude Politiek. Beseft men dat door het handelen van de oude krokodillen nu echt de basis is gelegd voor de veranderingen die de komende jonge generatie zal doorvoeren. Geloof maar niet dat deze vernederingen snel zullen worden vergeten, niet bij BDW en ook niet bij de jonge Rousseau. Jammer van de verloren tijd, maar de verdere uiteendriften van de huidige Belgische staat is onontkoombaar. Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ezet~ac6c93cc/ |
Citaat:
* kaproen mode on * "alweer een reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid" * kaproen mode off * :silly: Dat Rousseau kwaad is, is niet meer dan normaal. Maar als een politicus daarmee naar de pers stapt is hij gewoon bezig met zijn eigen PR. Die gast is nieuw, en wil zichzelf op de kaart zetten. Net zoals Bouchez dat heeft gedaan. The new kid on the block dus. Daar dan conspiracy verhalen rond gaan breien... :roll: |
Wie zo in zijn hemd gezet wordt, vergeet dat niet !
Het doe me een beetje denken aan die geweldige song van Wim Sonneveld : Tea-room tango ! Als het zover is,zal ik er met plezier aan herinneren. |
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA heeft nog voor de stemming in de schoot van de regering zijn twijfel te kennen gegeven. Rijkelijk laat voorbehoud ( Francken heeft hier geslapen) en mede onder druk, maar er was nog geen akkoord, dus niets verraad. Trouwens we weten nu waarom dat Marrakech-akkoord voor Michel zo belangrijk was. Hij moest iets aan zijn zetbaas Macron bewijzen, anders kon hij naar zijn job bij Europa fluiten. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...d-is~a72e817e/ |
Citaat:
|
voor alle problemen is er één oplossing: alcohol
|
Bij de NVA zijn ze wel heel bezorgd over het welzijn van de liberalen en de sossen.
Na Schoof zijn steundraad voor de VLD nu deze om de SPa een hart onder de riem te steken. Nooit geweten dat ze zoveel Gutmenschen hadden bij de NVA. :lol: |
Citaat:
Als je het dossier ook maar een beetje zou gevolgd hebben, dan zou je weten dat er wel degelijk een akkoord was. Waar tweezak Theo wou op terugkomen. Iets wat onaanvaardbaar is. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook daar was er een politiek akkoord over binnen de regering...die nu terug aan de macht is. |
Citaat:
|
Citaat:
We leven in België, niet in Tsjevië. |
Citaat:
Melk ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is ook niet zo wanneer je de bepaalde feiten graag zo zou zien gebeuren, dat deze dan ook zo gelopen zijn. Feit is dat er maar een akkoord kan goed gekeurd worden als er men over alles in het akkoord eens is en dat was niet het geval! Dat hebben de betreffende debatten in het parlement duidelijk gemaakt. En al de rest is gezever. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner mij ook de verhofstadt nadat hij door de krokodillen was uitgerangeerd op poupehan. Bij de volgende regeringsvorming had hij zijn eigen burgermanifesten herleid tot wcpapier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be