![]() |
Intelligente informatie over beschermingsmaatregelen.
Er hoort hier toch een draad te zijn waar er geen bullshit staat en serieuze informatie.
Ik zet het in binnenland omdat ik het belangrijk vind. Feit 1: er lopen veel mensen rond met plastieken handschoenen. Dat helpt niks tenzij je die regelmatig wegwerpt of met alcoholgel ontsmet. |
Tips, info nodig ?
Algemeen dan, beetje van a tot z. 2 websites: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03...blog-17-maart/ en https://www.info-coronavirus.be/nl/ Ik denk dat je hier ongeveer alles kan terugvinden wat je nodig hebt, eventueel ook via een doorverwijzing naar derden. Bovendien vrij van 'fake news' en doemdenkerij. |
Citaat:
Ik zie mensen nu dagenlang rondlopen met dezelfde plastic handschoenen. Die denken dat ze veilig zijn. Dat is niet zo. Dat virus zit evengoed op hun handschoenen als op hun handen. |
Citaat:
|
Citaat:
Of beter: lanceer een Gutmenschdraad waarbij je goede raad geeft aan CD&V, VLD, Groen of SPa.:? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb doorgegeven aan de bevoegde instanties dat jij niet wenst behandeld te worden in geval van besmetting. |
Citaat:
|
Latex handschoenen moet je zeer geregeld verversen
Anders is het beter er geen te dragen maar vaak uw handen te wassen. Papieren maskers zijn na 3 uur ook vuil. Om ze te ontsmetten moeten ze een drietal dagen niet meer gebruikt worden. Dan is alles er uit. |
En wat iedereen nu vooral moet doen is zijn kot kuisen.
Iedere dag, nat! Doen ze ook niet natuurlijk. En de kuisvrouw zal dat ook niet doen. |
Citaat:
Citaat:
Wat ik nu koop zet ik in de garage en gebruik ik pas over twee dagen of zo. |
Citaat:
Zoals je zegt, het belangrijkste zijn propere handen. Gedurende een halve minuut wassen met zeep en spoelen met stromend water of gebruik maken van een alcoholgel. Handschoenen kunnen soms een verkeerd gevoel van veiligheid geven als je niet weet hoe je ze moet gebruiken. Je moet er maar één keer mee aan je gezicht komen en je mag ze al verversen. Beroepsmensen, mensen die weten hoe ze er mee moeten omspringen (bvb ziekenhuispersoneel) die weten dat. De man in de straat, die staat daar niet bij stil. |
Het principe van latex handschoenen (100 in een doos) is ze pas aandoen om er iets mee te doen en ze daarna weg te gooien.
Zonder zoals je zegt er overal eens mee te krabben. Tenzij je verse aantrekt. Momenteel zijn 2 zaken zeer belangrijk. Afstand houden en poetsen. Tot het je oren uitkomt. |
Citaat:
Een verbod op Simplisme dringt zich op. Jezus Christus.... |
Citaat:
|
Citaat:
Een simplistische oplossing is in de microgolf steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Block: "Blijf in uw kot!"
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die niet weten dat latex handschoenen na 1 X gebruik weggeworpen dienen te worden. Wie dat niet weet moet wel gatachterlijk zijn, en die gatachterlijken kopen noch gebruiken latex handschoenen. Die hamsteren enkel maar toiletpapier of hun leven er vanaf hangt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be