![]() |
Goed nieuws uit China?
LIVE. Meer dan 100.000 besmettingen in Europa en 108 doden op 24 uur in Frankrijk, maar opnieuw goed nieuws uit China.
Bij een televisieuitzending die over het virus handelde was er iemand van mening dat onderzoekers het virus eerstdaags een slag zouden kunnen toebrengen (uitschakelen). Dat zou knap zijn maar ... ik zou in dit geval toch niet te vroeg victorie gaan kraaien. 8O Hier bevinden de coronagevallen zich in België, zo oud zijn ze en andere coronacijfers. Het blijft opletten 'geblazen'. :| |
Citaat:
of niet lang, nu blijkt het al 74 uur stand te houden en ga zo maar voort. |
Goed nieuws is ook dat er geen besmettingen bijkomen.
Maar …. maar wat als in het najaar dit virus weer toeslaat? België en bij uitbreiding de wereld, kan een tweede Loc down niet aan. |
En met die papieren zakdoekjes heb ik ook een probleem.
Je zou papieren zakdoekjes moeten gebruiken en onmiddellijk na het gebruik in de vuilbak moeten gooien. Nu die zakdoekjes gebruiken heb ik geen probleem mee maar overal gans de dag die vuilbak mee sleuren....:lol: |
Citaat:
Als ze dat niet kunnen kunnen ze beter een carrièreswitch doen en bij de vuilnis ophaal dienst gaan werken, dan doen ze tenminste nog iets nuttigs. |
Citaat:
Alle gekheid op een stokje natuurlijk. Bij ons heeft de gemeente veel, heel veel vuilbakken weggenomen. Te lang met die snot rondlopen is niet te doen. |
wees u er maar bewust van dat eenmaal de quarantaines terug worden opgegeven, er opnieuw golven van zieken komen. Volgens mij zouden ze alle niet-essentiële reizen moeten verbieden totdat er een vaccin is. Anders ga je hier de ziekte stilleggen binnen twee maand en vervolgens vanuit een ziektegebied importeren.
|
Citaat:
Jongeren van nu moeten niet brossen, ze moeten naar school gaan zodat zij de problemen van morgen, gewapend met kennis, op een professionele manier kunnen aanpakken. Vervang milieu door Coronavirus of eender welk ander probleem. Alleen kennis kan ons redden. |
Nieuws uit China kan altijd gemanipuleerd zijn maar laat ons hopen dat dit klopt en dat dit virus daar min of meer onder controle is.
|
Citaat:
Ik heb me laten vertellen (ik heb dus geen link of bron) dat een virus slim is, dat het kan muteren en dat een virus nooit dodelijker wordt, dit omdat een virus er niets aan heeft dat z'n drager de geest geeft. Weet iemand daar meer van? |
Citaat:
Maar ik denk dat nu de hele wereld toekijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scenario
Begrijpt eigenlijk iemand dat het scenario al een aantal keren onderwerp is geweest van een film. Zelfs van een Vlaamse serie. Het lijkt mij een leuke (?) test om te laten zien hoe machtig een land is. In de veronderstelling dat je weinig last van een geweten hebben natuurlijk. Ondertussen weet China dat het onmisbaar is in de wereldeconomie. Tegelijk worden er door een aantal mensen een paar honderd miljard verdiend en > 10000 doden in een land waar elke maand gemiddeld 1.25 miljoen mensen overlijden is peanuts. Ook handig is dat men een aantal lastposten geruisloos kan verwijderen. Iedereen kan ziek worden nietwaar. Ik vind het ook raar dat China op zo'n korte termijn het virus onder controle heeft gekregen en dat er wereldwijd, procentueel, veel meer dodelijke, slachtoffers vallen dan in China zelf. Uiteindelijk wonen er in Europa maar half zoveel mensen als in China.
Als de wereldleiders er nu ook nog iets zouden uit leren ?? Maar daar twijfel ik sterk aan. |
Citaat:
Vrouwen, die hebben dat probleem niet. Die noemen dat een sacoche. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be