![]() |
Waarom legde de politiek in andere griepjaren de samenleving niet plat?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Griep
Citaat:
2020, maart, 20, doden-jaarteller op 37. 2013 147 2014 51 2015 51 2016 117 Ik denk dat overheid & aanhang eerder zin had in een excuus om hun bezigheden thuis te kunnen spelen. En ook dat ze zin hadden om een crisis te maken, tis tenslotte al 10+ jaar geleden, de koersen moesten allicht eens geschud worden om terug zoveel spaargeld verklooid te zien worden om daarna te worden gewist door de centrale bank ten behoeve van inflatiecontrole. |
Al eens gekeken wat er zich in Italië en Spanje afspeelt ?
|
Citaat:
|
De italiaanse dokters noemen het een pandemie van longontsteking, van't zware soort.
Dat vergelijken met de griep is onzinnig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af hoe sommigen zouden reageren als er een airborne vorm van AIDS opduikt :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
het getal 37 is van februari tot 20 maart. het corona"seizoen" is nog niet aan z'n toppunt. |
Citaat:
Ja, nog zo gek niet ... Zouden er ook reptielen mee gemoeid zijn? |
In de 14de eeuw was er pest in Europa.
Toen stierf +/- 35 % v.d. Europeanen aan die pest. |
Citaat:
Ik hoor dat het nu mooi weer is in Milaan. Tijd voor een leuke citytrip, geniet er van! |
Citaat:
|
Citaat:
Een ticket enkel heen zou wel eens voldoende kunnen zijn. Terug, dat wordt optioneel. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of gaat men het gewoon wat langer rekken ? Trouwens ik begrijp die griep doden niet: In Frankrijk zijn er gemiddeld 2000 - 6000 overlijdens per jaar aan griep. In 2015 (toen het vaccin niet werkte, want de virus was een andere dan die in de vacccin) waren het er 14 000 of zo. Hoe doet Belgie het om er een paar honderd te hebben ? |
Waarom legde de politiek in andere griepjaren de samenleving niet plat?
Omdat in andere jaren heelder ziekenhuizen, spoeddienst en andere, niet plat gingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be