Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Waarom krijgen Waalse bedrijven €5K hinderpremie en Vlaamse €4K??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252497)

Hypochonder 22 maart 2020 11:54

Waarom krijgen Waalse bedrijven €5K hinderpremie en Vlaamse €4K???

Zopas ergens gelezen en het blijkt nog te kloppen ook: Waalse bedrijven krijgen €5000 hinderpremie, Vlaamse bedrijven krijgen €4000 hinderpremie omwille van de coronacrisis...

Hier zakt je broek toch van af???

marie daenen 22 maart 2020 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9273761)
Zopas ergens gelezen en het blijkt nog te kloppen ook: Waalse bedrijven krijgen €5000 hinderpremie, Vlaamse bedrijven krijgen €4000 hinderpremie omwille van de coronacrisis...

Een beslissing van de regionale regeringen en Wallonië heeft veel geld want het schuift het grosse van zijn fakturen gewoon door naar Vlaanderen...

Universalia 22 maart 2020 12:11

Citaat:

Daar zakt inderdaad je broek van af maar dat is al eerder aan de gang, dacht ik, dat de Walen hun slag proberen thuis te halen maar niemand heeft dat door precies.

Waalse bedrijven krijgen €5000 hinderpremie.

Heeft er nu nog steeds niemand dat door dat de walen alle registers aan het opentrekken zijn om België te 'veroveren'?

Zij zijn op dat vlak nog erger dan het Corona virus.

Zullen zij op die manier de spliting van België en het afdanken van het Koningshuis in de hand werken?

Mocht dat er van komen, so be it!

p.s.

Hinderpremie

Rahowa 22 maart 2020 12:24

Citaat:

Who cares? De Waalse regering doet wat ze wil.

Tavek 22 maart 2020 12:28

Voorheen:

Regionaliseren ! Staatshervorming ! Bevoegdheden naar Vlaanderen en Wallonie ! Wat we zelf doen doen we beter.

Realiteit:

Huilie huilie die Franstaligen gebruiken hun bevoegdheden beter als wij, waarom worden wij toch zo gerold door de Vlaamse regering....

Jezus jullie flaminganten zijn een zielig volkje.

Rahowa 22 maart 2020 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9273811)
Voorheen:

Regionaliseren ! Staatshervorming ! Bevoegdheden naar Vlaanderen en Wallonie ! Wat we zelf doen doen we beter.

Realiteit:

Huilie huilie die Franstaligen gebruiken hun bevoegdheden beter als wij, waarom worden wij toch zo gerold door de Vlaamse regering....

Jezus jullie flaminganten zijn een zielig volkje.

Ik doe niet huilie huilie,dat zullen de parasieten uit het Zuiden straks doen om de factuur door te schuiven.

reservespeler 22 maart 2020 12:39

Citaat:

Daar lig ik niet wakker van.
Ondertussen heeft de Vlaamse regering ook al maatregelen getroffen voor de mensen die tijdelijk zonder werk gevallen zijn.

gertc 22 maart 2020 12:40

Citaat:

Als er geen bedrijven zijn kun je gemakkelijk veel beloven :-)

Tavek 22 maart 2020 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9273824)
Ik doe niet huilie huilie,dat zullen de parasieten uit het Zuiden straks doen om de factuur door te schuiven.

Had je maar een unie moeten blijven.

DewareJakob 22 maart 2020 12:48

Toch onwaarschijnlijk dat voor het anti-Vlaams racisme sommigen het nog altijd klaarspelen de fout bij de Vlamingen te leggen.

Tavek 22 maart 2020 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9273850)
Toch onwaarschijnlijk dat voor het anti-Vlaams racisme sommigen het nog altijd klaarspelen de fout bij de Vlamingen te leggen.

Gij, net zoals de rest van de hypocriete vlaams nationalen, beseft niet dat regionaliseren ook het gevolg heeft dat Wallonie autonoom beslissingen kan nemen, net zoals Vlaanderen. In uw wensdromen neemt Vlaanderen altijd de betere beslissingen.

Wel, een van de redenen waarom ik zo heftig voor Belgie ben, is omdat ik 100 % zeker ben dat als we Vlaams Nationalten hun ding laten doen, er veel, veel fout gaat gebeuren.

reservespeler 22 maart 2020 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9273855)
Gij, net zoals de rest van de hypocriete vlaams nationalen, beseft niet dat regionaliseren ook het gevolg heeft dat Wallonie autonoom beslissingen kan nemen, net zoals Vlaanderen. In uw wensdromen neemt Vlaanderen altijd de betere beslissingen.

Wel, een van de redenen waarom ik zo heftig voor Belgie ben, is omdat ik 100 % zeker ben dat als we Vlaams Nationalten hun ding laten doen, er veel, veel fout gaat gebeuren.

Het is net door België dat het zo fout gelopen is.
Laat ons een eigen staat worden, met eigen verantwoordelijkheid voor het inkomen en voor de uitgaves.

En laat Wallonië gewoon zijne plan trekken.
Het zou voor Wallonië zelfs beter zijn.

Zipper 22 maart 2020 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9273843)
Had je maar een unie moeten blijven.

ja, toen waren die bewuste facturen minder zichtbaar, maar evenzeer doorgeschoven naar Vlaanderen

Zipper 22 maart 2020 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9273859)
Het is net door België dat het zo fout gelopen is.
Laat ons een eigen staat worden, met eigen verantwoordelijkheid voor het inkomen en voor de uitgaves.

En laat Wallonië gewoon zijne plan trekken.
Het zou voor Wallonië zelfs beter zijn.

Na decennia-lang door Vlaanderen op hun wenken bediend te zijn geweest, gaan ze dat eerst moeten leren.

DewareJakob 22 maart 2020 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9273855)

Fouter dan nu kan niet. Wallonië en België hangen aan elkaar door Vlamingen-haat.(en het Vlaamse geld)

reservespeler 22 maart 2020 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9273869)
Fouter dan nu kan niet. Wallonië en België hangen aan elkaar door Vlamingen-haat.(en het Vlaamse geld)

:lol::lol::lol: Oei, en ik dacht dat onze vvorst het bindmiddel was. :lol::lol::lol::lol:

DewareJakob 22 maart 2020 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9273874)
:lol::lol::lol: Oei, en ik dacht dat onze vvorst het bindmiddel was. :lol::lol::lol::lol:

Inderdaad 1+1=2

Tavek 22 maart 2020 13:05

Ik vind dat de Walen hun hinderpremie nog verder moeten verhogen. Dit vervult jullie allemaal met zoveel nijd en afgunst ;)

dpg 22 maart 2020 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9273883)
Ik vind dat de Walen hun hinderpremie nog verder moeten verhogen. Dit vervult jullie allemaal met zoveel nijd en afgunst ;)

Goed plan !!

DewareJakob 22 maart 2020 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9273883)

Trollolo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be