![]() |
gaat dat nu eens stoppen met al dat positief gedoe?
Op VTM houden ze de moed erin. Om de haverklap worden er beelden getoond van mensen die heel die corona crisis met de glimlach nemen. Lachende mensen, spelende kindjes en liefst nog met een leuk muziekje erbij. Kan dat nu eens stoppen? Niet iedereen neemt dat allemaal zo positief op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En van je hela hola hou er de moed maar in!
|
Citaat:
|
Citaat:
Yippie Ya Ye |
Citaat:
|
Positive thinking is sowieso beter dan doemdenken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dat we toffe jongens zijn
Dat willen we weten Daarom komen wij Daarom komen wij En dat we toffe jongens zijn Dat willen we weten Daarom komen wij overal Overal, overal, waar de meisjes zijn Waar de meisjes zijn Overal, overal, waar de meisjes zijn is het bal Hoeperdepoep zat op de stoep Kom laten we vrolijk wezen Hoeperdepoep zat op de stoep Laten we vrolijk zijn En van je hela hola Houd er de moed maar in 3x En van je hela hola Houd er de moed maar in 2x En we gaan nog niet naar huis Nog lange niet Nog lange niet En we gaan nog niet naar huis Want moeder is niet thuis En al was ons moeder thuis Dan gingen we niet Dan gingen we niet En al was ons moeder thuis Dan gingen we niet naar huis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alé, om ulle allemaal te plezieren. Nen echte dooddoener. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M |
Citaat:
Goed of slecht. 10cc ;-) |
Citaat:
De moraal van de mensen wat opkrikken, of toch een poging tot. ![]() Mensen die eens kunnen glimlachen, tss al de miserie, is geld waard. Endorfines worden vrijgemaakt in de hersenen. Het breekt de spanning, de angst, én het maakt de mens ook een stukje sterker, niet alleen op psychologisch vlak ook op het biologische. Wij hebben de neiging om alles zwarter te bekijken dan dat het al is. De negatieve spiraal. Kunst is om daaruit te kunnen stappen. Niet iedereen kan of wil dat (laatste is nog erger...) maar de media doet een poging. Heel dat corona gedoe is ook van mijn kleurpotloden, geloof me gerust. Maar dat maakt mij nu wel niet blind voor andere zaken die wél nog meevallen of aangenaam kunnen zijn. Bon: einde van ne keer een iets serieuzere posting van mijn kant uit. ;) |
VTM is de eeuwigdurende geen nieuws show. Altijd zo geweest.
|
Citaat:
Niet uiteraard. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be