![]() |
Voedselbedeling door het Rode Kruis, het leger laten doen...
Ik las dit in de comments v HLN, iemand die dit voorstelde.. Wuhan-style dus... mede om wie in een supermarkt werkt te sparen. Het helpt mi. eveneens om extra besmetting tssn winkelende klanten te vermijden. Aka: Meer mensen in hun kot = minder risico!
Ik vind het in ieder geval een goed voorstel :-D:-D |
Citaat:
Want je kunt het niet stelen van die medewerkers. |
Citaat:
|
We laten die soldaten of andere "hulpverleners" ook in 1 keer de zwarte kruisen schilderen op de deuren van de woningen/appartementen waar besmetting is vastgesteld.
|
En dan vallen de Russen binnen. Staan we daar schoon met onze voedselpakketten.
|
Begint de pasta met worst en slagroom al tegen te steken bem ?
|
Hebben die mensen van het Rode Kruis al geen werk genoeg nu dat zij de kans zouden zien om nog met voedselbedeling te kunnen 'beginnen?' Het leger? Voedselbedeling in nood door coronagehamster: armoedeorganisaties roepen op om producten te doneren. ![]() |
De voedselbanken komen idd in de problemen.....
|
Bof, misschien dat stofmaskers vernietigd zijn, wegen vervallen, maar ik vermoed dat het Blegische leger nog wel een hoop ratsoenen heeft waar de vervaldatum niet uitmaakt. Als het goed genoeg is voor "onze soldaten", is het goed genoeg voor Bemmetje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we met zen allen overschakelen op astronautenvoeding? :|
Ik heb in een ver verleden in de Zoo van antwerpen toen de maansteen er lag de kans eens gekregen dat te proeven. Slecht was het niet en je had er je buik met vol. Of het echt iets voor alle dagen is dat is twijfelachtig. Medische voeding versus astronautenvoeding Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be