![]() |
Geen hospitaal voor "zwakste rusthuisbewoners"
Worden ze ziek, dan laten we ze daar doodgaan.
Want ze naar een hospitaal brengen zou "mensonwaardig zijn". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de openingspost in deze draad is zo vaag dat ... |
Men heeft een hele tijd geleden al aangekondigd dat er triage zou plaatsvinden, dit is een vorm van traige.
|
Citaat:
Dat men dat zegt hé. |
ik zie dat het probleem van de vergrijzing eindelijk wordt aangepakt
|
Citaat:
|
Nee, we gaan de zwakste rusthuisbewoner nog eerst een paar weken nekeer vol naalden en darmen steken alvorens ze alsnog de pijp uitgaan.
Want dat is menswaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik versta dat, er zijn altijd debiele familieleden die het lijden nog wat willen rekken en trekken. 't Is goed bedoeld, maar eveneens achterlijk. En écht mensonwaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Zal maar jouw moeder of vader zijn, dan zul je wel minder hard zijn in je oordeel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zodra het concreet wordt, is het een ander verhaal. Gaan ze mijn moeder niet meer redden? Of jouw broer, voor wie al wat ouder is. Dan voelt het toch wel heel anders aan. |
Citaat:
Niks nieuws dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om de zwakste rusthuisbewoners van wie duidelijk is dat ze aan het coronavirus zullen sterven. (bron) In zo'n geval beslissen om iemand toch te hospitaliseren is niet in hun belang, maar uit eigen belang. |
Citaat:
Dat is ook de reden waarom men in rechtszaken onafhankelijke rechters nodig heeft, die kunnen oordelen zonder zelf emotioneel betrokken te zijn bij de zaak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be