![]() |
Is het ook etisch om te triëren op zwakbegaafdheid?
Als triage op leeftijd mogelijk is, wat dat men triage op achterlijkheid?
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ty-s~a7ca1743/ Citaat:
|
De lockdown parties zijn de schuld van de overheid. Je kan niet zeggen dat de cafés nog een avondje open mogen (op vrijdag dan nog wel) en verwachten dat mensen daar geen gebruik van maken.
Dat ze dat niet hebben zien aankomen is de grote fout, niet de mensen die nog een laatste keer buiten wilden komen. 'Als het toegelaten wordt zal het wel geen kwaad kunnen zekers? ' Of hoe denk je anders dat Jan met de pet hierop reageert? |
Onwetendheid, of in dit geval, jeugdige onbezonnenheid is geen achterlijkheid.
|
Er liggen dus ook een aantal jongeren die NIET hebben deelgenomen aan de fameuze lockdownparty’s van vrijdag 13 maart, net voor middernacht, toen de strenge maatregelen van kracht werden.
En toch.... Selectieve oogjes... |
Alsof het ook uitsluitend jongeren waren die nog eens het cafe zijn ingedoken.
|
Wat mij betreft mogen ze trieren op basis van IQ. Daar kom ik en mijn omgeving goed uit.
|
Over sommige bevolkingsgroepen die het blijkbaar ook niet zo nauw nemen wordt, naar goede gewoonte, gezwegen. Waarschijnlijk worden ze beter beschermd door hun opperwezen.
|
Citaat:
IQ wordt best gemeten over een langere periode en beslaat heel wat meer domeinen dan enkel logische sequenties invullen of vraagstukken oplossen. Die tijd is er nu eenvoudigweg niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be