Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   man ik mis het Kruidvat~ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252614)

bembem 28 maart 2020 21:04

man ik mis het Kruidvat~

o_0

Gelukkig wel genoeg snickers in huis :-):-);-);-)

maddox 28 maart 2020 21:07

Omdat hun huisdetectives nogal simpel waren ofzo?

bembem 28 maart 2020 21:08

maar maddox toch :rofl:

maddox 28 maart 2020 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9280649)
maar maddox toch :rofl:

Het is een eerlijke vraag hoor. Door uw schrijfsels geïnspireerd.

bembem 28 maart 2020 21:17

stop eens :rofl:

maddox 28 maart 2020 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9280657)
stop eens :rofl:

Met wat?

Weyland 28 maart 2020 21:18

Winkelkarren verplicht in de supermarkten nu. Volladen met snoep!

maddox 28 maart 2020 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9280661)

Je kan met zo'n winkelkar perfect gebruiken voor 1 mars hoor.

Het gaat wel opvallen als de winkelende persoon er zelf rondloopt als een soort van michelinmannetje van alle extra's in de zakken.

Eyjafjallajökull 28 maart 2020 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9280642)
o_0

80% van de coronagevallen die op intensieve liggen blijken obees te zijn.

Denk daar maar eens over na.

maddox 28 maart 2020 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9280678)
80% van de coronagevallen die op intensieve liggen blijken obees te zijn.

Denk daar maar eens over na.

Ik ben zwaargebouwd met korte armen en benen. De standaard BMI berekening werkt niet voor me. Zelfs compleet afgetrained (30 jaar geleden dus) kwam ik niet onder de 90kg. Wat voor mijn lengte zwaarlijvig is.

Ik ben eerder "benauwd" over het feit dat ik mijn longen naar de kloten heb geholpen met 8 tot 12u per dag lassen voor een kleine decade.

Gipsy 28 maart 2020 21:40

Ik vond het grappig in de Colruyt deze week. Men moet in rij gaan staan aan de ingang omdat een Colruyt medewerker met overtuiging het handvat van de caddies desinfecteert. Je doet je boodschappen en dan aan de kassa worden de aankopen verlegt naar een niet gedesinfecteerde kar van de vorige klant. Compleet idioot maar heb er verder mijn hoofd niet over gebroken aangezien iedereen dat normaal vond.

Universalia 29 maart 2020 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9280681)
Ik ben zwaargebouwd met korte armen en benen. De standaard BMI berekening werkt niet voor me. Zelfs compleet afgetrained (30 jaar geleden dus) kwam ik niet onder de 90kg. Wat voor mijn lengte zwaarlijvig is.

Ik ben eerder "benauwd" over het feit dat ik mijn longen naar de kloten heb geholpen met 8 tot 12u per dag lassen voor een kleine decade.

Veel braseren heb ik vroeger eens gedaan, soms ook lassen.

Het braseren met de flux staven nog dazn liep het wat beter uit maar het was rotzooi.

Als je dan thuis kwam had je geen honger en precies een griepaanval, gezond was dat zeker niet. :|

Universalia 29 maart 2020 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9280690)
Ik vond het grappig in de Colruyt deze week. Men moet in rij gaan staan aan de ingang omdat een Colruyt medewerker met overtuiging het handvat van de caddies desinfecteert. Je doet je boodschappen en dan aan de kassa worden de aankopen verlegt naar een niet gedesinfecteerde kar van de vorige klant. Compleet idioot maar heb er verder mijn hoofd niet over gebroken aangezien iedereen dat normaal vond.

Was ik even naar een Carrefour gereden en daar viel op de parking te lezen dat de winkelwagentjes tweemaal daags gedesinfecteerd werden.

Toch heb ik het niet nagelaten een karretje te nemenmaar wel mijn handschoenen aan want ... :|

reservespeler 29 maart 2020 07:41

Citaat:

o_0

Dat zal wel, er is daar weinig bewaking, weinig bewaking waardoor jij je slag kan slaan.

reservespeler 29 maart 2020 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9280661)

Ik begrijp die verplichting niet.

Gisteren was er een gezin in een bepaalde winkel.
Man, vrouw en twee kinderen.
Van de bewakingsagente moesten ze allemaal een kar nemen.

De man opperde: "Ik heb geen kleingeld".
Hij kreeg onmiddellijk drie karmuntjes.

Ik dacht echter dat gevraagd werd om niet met een gezin te gaan winkelen, correcter was dus geweest: "Eén persoon binnen, de rest gaat maar even wandelen."

reservespeler 29 maart 2020 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9280681)

Normaal worden er voor lassers en slijpers jaarlijks longfoto's gemaakt.

reservespeler 29 maart 2020 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9280690)

Bij ons in de Colruyt werden deze week de handvatten van de kar (die je aan de kassa krijgt) eerst afgeveegd door de winkelbediende.
Zal wslk komen door de mail die ik verleden week stuurde naar de Colruyt met mijn bedenking daarover.

reservespeler 29 maart 2020 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9280782)
Was ik even naar een Carrefour gereden en daar viel op de parking te lezen dat de winkelwagentjes tweemaal daags gedesinfecteerd werden.

Toch heb ik het niet nagelaten een karretje te nemenmaar wel mijn handschoenen aan want ... :|

Bij ons aan de Carrefour stond een jobstudent te desinfecteren.
Ik zei tegen hem dat hij best ook de ketting, meer bepaald het dingetje dat je in de kar steekt, desinfecteert.

Het Verzet 29 maart 2020 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9280782)

Waarna ge met uw handschoenen afwisselend uw karreke en dan uw produkten aanraakt om ze dan thuis toch zonder handschoenen in de kast te zetten.

Henri1 29 maart 2020 08:43

Citaat:

o_0

Uw WC papier is op ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be