Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Help! Thailand in lockdown! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252615)

bembem 28 maart 2020 21:16

Help! Thailand in lockdown!

Hopelijk duurt dit niet te lang. Ik wil dit jaar echt nog wel kunnen vertrekken.....(!)

Ook: heb geen zin om bij aankomst bam! in quarantaine te vliegen.

#rotviruslet-this-please-stopAsap!

maddox 28 maart 2020 21:17

Great Greta zit nu in haar troon te kraaien als een verkouden haan. Moeder natuur heeft haar en haar getrouwen de methode bezorgt om gelijk te krijgen.

Weyland 28 maart 2020 21:19

Geen oude vetzakken in het Thaise straatbeeld meer. Althans, dat kan je hopen.

bembem 28 maart 2020 21:23

De farangs worden er nu geviseerd..... xenofobie tov hun is er ah toenemen -reeds voor covid het geval.... ik heb er echt wel compassie mee.

maddox 28 maart 2020 21:24

Ik heb eerder medelijden met de meisjes en jongens die hun stofmaskertjes kochten van hun farang-geld.

bembem 28 maart 2020 21:25

Ja het zullen zware klappen zijn........

bembem 28 maart 2020 21:34

Zo'n zin om een nachtelijk tourke op Sukhumvit te doen... met een mango smoothie & de phone om fotokes te schieten..... ff stop langs Tops & 7Eleven for food & op gemakske met tuktuk richting guesthouse. SOOOOO unfair we have to wait&see. Man I've got the Bangkok blues~ Help!!

maddox 28 maart 2020 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9280676)
Ja het zullen zware klappen zijn........

Ook die zullen er niet zijn voor de liefhebbers.

Libro 28 maart 2020 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9280668)
De farangs worden er nu geviseerd..... xenofobie tov hun is er ah toenemen -reeds voor covid het geval.... ik heb er echt wel compassie mee.

Dus ze bekijken ons scheef omwille van een ziekte waar hun Aziatische broeders uit China verantwoordelijk voor zijn?:?

bembem 28 maart 2020 21:40

I also wanna go 2 Chatukak market and eat from the foodstalls......... enjoy the real Thai food~

bembem 28 maart 2020 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9280685)
Dus ze bekijken ons scheef omwille van een ziekte waar hun Aziatische broeders uit China verantwoordelijk voor zijn?:?

China is hun grote idool daarmee~

Elio di Supo 28 maart 2020 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9280668)

:lol:

Serieus, je bent het meest gefrustreerde vrouwmens dat ik ken. Best wel grappig eigenlijk zo'n gefrustreerde vrouw.

Eduard Khil 28 maart 2020 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9280655)
Hopelijk duurt dit niet te lang. Ik wil dit jaar echt nog wel kunnen vertrekken.....(!)

Ook: heb geen zin om bij aankomst bam! in quarantaine te vliegen.

#rotviruslet-this-please-stopAsap!

Hoe? Azie had toch alles onder controle, o grote gele?

Blijkbaar niet, zo te zien hé. Dat virus is dan ook jullie schuld om mee te beginnen, met al die vieze en vuile tafelmanieren en beesten die jullie eten.

De enige quarantaine waar ze jou moeten insteken is die van de gevangenis

pajoske 29 maart 2020 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9280701)
Hoe? Azie had toch alles onder controle, o grote gele?

Blijkbaar niet, zo te zien hé. Dat virus is dan ook jullie schuld om mee te beginnen, met al die vieze en vuile tafelmanieren en beesten die jullie eten.

De enige quarantaine waar ze jou moeten insteken is die van de gevangenis

Twee weken geleden liet mijn kennis al weten dat er besmettingen waren bij zijn medestudenten van een unief in Bangkok. Zn dat de lessen online gegeven werden. Zo nieuw is de verspreiding van dat virus in Thailand dus niet. Dat ze pas op 25 maart, bijna 2 weken later, in lockdown gaan lijkt me dus betrekkelijk laat.

Vrijheideerst 29 maart 2020 09:35

Amuseert u daar.

Weyland 29 maart 2020 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9280693)
:lol:

Serieus, je bent het meest gefrustreerde vrouwmens dat ik ken. Best wel grappig eigenlijk zo'n gefrustreerde vrouw.

Mss is ze jaloers op de farang-aandacht. Ons aller bembem kan er gerust op zijn dat ze die aandacht niet ontbeert op dit forum. ;)

Vrijheideerst 29 maart 2020 11:17

Bembem in quarantaine.

kojak 29 maart 2020 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9280965)

Bembem in quarantaine.

Oftewel is dat een een heel oude foto oftewel is dat gewoon de verkeerde foto. :-D

maddox 29 maart 2020 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9281026)
Oftewel is dat een een heel oude foto oftewel is dat gewoon de verkeerde foto. :-D

Dat lijkt wel een slecht omgebouwde man.

Eurosceptic 29 maart 2020 13:50

Iets in mij vermoedt dat de reis door alle belastingbetalende forumleden hier aanwezig gefinancierd wordt, in de vorm van een werkloosheidsuitkering.

Ik hoop dat de politiek de langdurig werklozen binnenkort volledig droog zet, en een uitreisverbod geeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be