![]() |
“Het corona-virus is de schuld van homoseksualiteit”
“Het corona-virus is de schuld van homoseksualiteit”
Dat heeft de Irakese geestelijke leider Moqtada al-Sadr zaterdag gezegd. Misschien zag hij het als het licht aan het einde van de tunnel of was het juist die tunnel waar géén licht kwam? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
En naar zo'n zot wordt door vele gelovigen geluisterd, geluisterd met alle gevolgen van dien. |
allemaal de schuld van de nva
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geestelijke leiders zijn een bende debielen die zich onschendbaar wanen |
Citaat:
|
Iedereen met corona van een hoog gebouw smijten, want die is homo.
Dat zal de ziekenhuizen en IC's wel een stuk meer ademruimte geven. |
Ik denk dat Guinevere tranen van geluk huilde toen die geestelijke dat uitkraamde.
|
Citaat:
Ik denk dat als men die landen eens serieus gaat uitkammen er echt wel véél meisjes die als vermist opgegeven staan misschien teruggevonden zullen worden. Niet zeker maar het zou best wel eens kunnen. :? Maar dan heb je nog dit: (geen idee van of er ook maar wat van waar is) Citaat:
|
Toch grappig hoe extreme progressiviteit uiteindelijk leidt tot archaische levenswijzen.
|
Ik zit nog altijd te piekeren over de titel van dit draadje...
Het coronavirus veroorzaakt dus homosexualiteit :? |
Die voïl Jeanetten toch...
|
Citaat:
|
Citaat:
PA->RD :mrgreen: ;-) |
Ne lul heeft geen ogen en een gat is een gat, en de muzel kroop op zijn schaap.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat alles beperken tot 1 tempel ergens ten velde? Dan heeft men plaats om extra ziekenhuizen/rusthuizen & ziekenhuizen/zorgaanbod (<-- géén asielcentra), nieuwe scholen /campussen (met eigen bewaking) zodat ouders ook niet meer moeten zitten aanschuiven om voor hun kroost een plaatsje in de één of andere school te pakken kunnen krijgen, in te planten die meer nodig zijn op huidig ogenblik, anders ook maar kom dat laat ik nog even terzijde liggen dus niet alleen ten tijde dat het Corona virus heerst. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be