Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Migranten en corona-virus, dat gaat slecht aflopen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252631)

Universalia 30 maart 2020 10:26

Migranten en corona-virus, dat gaat slecht aflopen!

Migranten en corona-virus, dat gaat slecht aflopen!

Citaat:

Mevr. Merkel heeft de Duitse grenzen opengegooid voor alle migranten. Hiervoor kunnen wij allen nu de prijs betalen!
Citaat:

Veel migranten hebben AIDS, Syfilis, tuberculose en/of een van die talloze exotische ziekten die wij hier in Duitsland niet weten te behandelen.
Het einde van het arikel leerde dan weer:

Citaat:

Van mijn kant zeg ik: genoeg is genoeg!! Duitsland heeft niet de middelen om alle bevolkingsgroepen uit Afrika en het Midden-Oosten te verwelkomen en royaal te verzorgen. En dat is niet anders in de rest van Europa, de boel staat op ontploffen!
Maar je kan de arts geen ongelijk geven bij sommige van haar denkbeelden.

Het is -en blijft de schuld van zijne Merkelheid dat de EU op ontploffen staat.

Of is het: "Redde wie zich redden kan"

Zou AMEN van toepssing zijn als slotwoord na de tekst of valt de keuze op één of ander slotwoord? :|

cookie monster 1 april 2020 19:25

http://translate.googleusercontent.c...0QCNzSUbG7Fywg

Merkel heeft het echt geweldig goed voor met Europa !!
Problemen los je niet op door nieuwe problemen te creëren !!
Da' ze simpelweg ontploft voor mij part !!

kojak 1 april 2020 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9281878)

Ben je nu niet een héél klein beetje aan het overdrijven ?
En dan nog de bron die je er nu weer bijhaalt....

Had het nu nog ergens een deftige studie geweest tenminste.
Straks ge je nog beweren dat het migranten zijn die het virus bij ons hebben binnengebracht, alsook in de rest van de wereld ?

Vette Pois(s)on 1 april 2020 20:15

gelukkig zijn de illegalen die hier rondspoken coronavrij

Tavek 1 april 2020 20:45

Ja, de Syrische migrant in het gesloten centrum gaat op kosten van de overheid een weekske in Tirol snowboarden.

Inclusief Apres Ski.

daiwa 1 april 2020 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9284214)

Daarom ook mogen die nog in groep rond lopen op straat en wij niet.

Boduo 1 april 2020 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9284214)

Hier ?
Wat gebeurt er nu aan de Turks-Griekse grens ?
Voor zover ik weet was de laatste poging v.d. migranten traangasgranaten gooien naar de Grieken...
Waar hebben ze die gehaald ???

Garry 2 april 2020 03:24

Daar staan ze nu hé, al die grootpraters van globalisering en geen grenzen en iedereen moet recht hebben eender waar te komen wonen.

Vroeger brachten zeelieden ook wel eens ongewenste ziektes mee maar die waren eerst nog maanden onderweg en ofwel overleefden ze de ziekte ofwel niet. Maar nu vliegen we zelf de ziektes rond.

patrickve 2 april 2020 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 9284507)
Daar staan ze nu hé, al die grootpraters van globalisering en geen grenzen en iedereen moet recht hebben eender waar te komen wonen.

Vroeger brachten zeelieden ook wel eens ongewenste ziektes mee maar die waren eerst nog maanden onderweg en ofwel overleefden ze de ziekte ofwel niet. Maar nu vliegen we zelf de ziektes rond.

Dat is wel niet waar he. Er zijn altijd epidemieen geweest. De mensen die het naar hier gebracht hebben, zijn geen migranten, maar zakenlui, politici en vakantiegangers "van hier". De mensen die het maximaal verspreid hebben, zijn die die bijeenkomsten organiseerden, zoals religieuze bijeenkomsten of amuzementsbijeenkomsten.

Als er 1 moment is waarop kopvodden nut hadden van hun kopvod, dan is het nu wel geweest. Behalve toen ze naar de moskee gingen.

Skobelev 2 april 2020 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9284545)
Dat is wel niet waar he. Er zijn altijd epidemieen geweest. De mensen die het naar hier gebracht hebben, zijn geen migranten, maar zakenlui, politici en vakantiegangers "van hier". De mensen die het maximaal verspreid hebben, zijn die die bijeenkomsten organiseerden, zoals religieuze bijeenkomsten of amuzementsbijeenkomsten.

Als er 1 moment is waarop kopvodden nut hadden van hun kopvod, dan is het nu wel geweest. Behalve toen ze naar de moskee gingen.

Ik zou durven stellen dat een kopvod niet echt efficiënt is m het virus uit uw lichaam te houden. Een burka daarentegen....zeker als een plexi gemonteerd wordt in de kijkopening.

Universalia 2 april 2020 08:19

Voor een tijdje was het bij VRT dat men meestal bij interviews in scholen kinderen van andere origine aan het woord kwamen of toch veel.

Tegenwoordig valt dat op andere zenders ook meer op VTM bijvoorbeeld.

Zijn onze eigen mensen stilgevallen of is men de autochtone bevolking er meer -en meer aan het uitduwen en zijn er die ten tijde van het Covid-19 hun kans schoon zien om hun slag thuis te halen?

Ik hoop dat ik mij schreeuwlelijk vergis maar ... :|

Skobelev 2 april 2020 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9284585)
Voor een tijdje was het bij VRT dat men meestal bij interviews in scholen kinderen van andere origine aan het woord kwamen of toch veel.

Zijn onze eigen mensen stilgevallen of is men de autochtone bevolking er meer -en meer aan het uitduwen en zijn er die ten tijde van het Covid-19 hun kans schoon zien om hun slag thuis te halen?

Hersenspoelen, wij witte zullen en moeten (bleek-)bruin het nieuwe normaal vinden. Media, reclame....

reservespeler 2 april 2020 08:25

Citaat:

Is mij ook al opgevallen.

Tavek 2 april 2020 10:26

Schattig, Vlaams nationaal rechts mist de vreemdelingendiscussies.

Ze kunnen er echt niet zonder :D

dpg 2 april 2020 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9284643)
Schattig, Vlaams nationaal rechts mist de vreemdelingendiscussies.

Ze kunnen er echt niet zonder :D

vlaamsch nazionalistische trollen, je zag dat al bij dat fake news met ZOL in Genk, je merkt dat zelfs bij de dood van een 12 jarige, alles is goed om zich te kunnen ontlasten onder de mom van een "discussie".

Blue Sky 2 april 2020 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 9284507)

Je kiest zelf of je naar de andere kant van de wereld reist hé. Opmerkelijk is dat de verspreiding bij ons komt door de krokusvakantie, meer bepaald door al die vakantiegangers die gaan skiën zijn en het virus hier hebben geïmporteerd en vervolgens verspreid.

Blue Sky 2 april 2020 12:38

Citaat:

Dat is inderdaad zo en er zit een politieke agenda achter. De mensen moeten de multiculturele maatschappij normaal gaan vinden en omarmen.

praha 2 april 2020 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9284720)
Dat is inderdaad zo en er zit een politieke agenda achter. De mensen moeten de multiculturele maatschappij normaal gaan vinden en omarmen.

Dat noemen ze anders gewoon : de realiteit

Tenzij ge dat actief wilt tegen gaan en die mensen verwijdert uit de maatschappij maken ze er deel van uit en ga je die zien...da's inderdaad vrij normaal te noemen

Blue Sky 2 april 2020 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9284730)
Dat noemen ze anders gewoon : de realiteit

Tenzij ge dat actief wilt tegen gaan en die mensen verwijdert uit de maatschappij maken ze er deel van uit en ga je die zien...da's inderdaad vrij normaal te noemen

Nee, het gaat erom dat men bewust kleurlingen opvoert in het nieuws of andere programma's om een bepaalde agenda door te drukken. Dat gebeurt zowel op de VRT als op VTM en is opvallend.

fred vanhove 2 april 2020 13:22

In Brussel zijn het vooral de gemeenten met het minst allochtonen die het meeste aantal besmettingen tellen.....de Woluwe's op kop.

De armste gemeenten met Sint Joost ten Noode op kop en het meest aantal allochtonen tellen het het minst aantal besmettingen.

Dit zijn gewoon de gegevens van Bruzz.be.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be