![]() |
Migranten en corona-virus, dat gaat slecht aflopen!
Migranten en corona-virus, dat gaat slecht aflopen!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is -en blijft de schuld van zijne Merkelheid dat de EU op ontploffen staat. Of is het: "Redde wie zich redden kan" Zou AMEN van toepssing zijn als slotwoord na de tekst of valt de keuze op één of ander slotwoord? :| |
http://translate.googleusercontent.c...0QCNzSUbG7Fywg
Merkel heeft het echt geweldig goed voor met Europa !! Problemen los je niet op door nieuwe problemen te creëren !! Da' ze simpelweg ontploft voor mij part !! |
Citaat:
En dan nog de bron die je er nu weer bijhaalt.... Had het nu nog ergens een deftige studie geweest tenminste. Straks ge je nog beweren dat het migranten zijn die het virus bij ons hebben binnengebracht, alsook in de rest van de wereld ? |
gelukkig zijn de illegalen die hier rondspoken coronavrij
|
Ja, de Syrische migrant in het gesloten centrum gaat op kosten van de overheid een weekske in Tirol snowboarden.
Inclusief Apres Ski. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat gebeurt er nu aan de Turks-Griekse grens ? Voor zover ik weet was de laatste poging v.d. migranten traangasgranaten gooien naar de Grieken... Waar hebben ze die gehaald ??? |
Daar staan ze nu hé, al die grootpraters van globalisering en geen grenzen en iedereen moet recht hebben eender waar te komen wonen.
Vroeger brachten zeelieden ook wel eens ongewenste ziektes mee maar die waren eerst nog maanden onderweg en ofwel overleefden ze de ziekte ofwel niet. Maar nu vliegen we zelf de ziektes rond. |
Citaat:
Als er 1 moment is waarop kopvodden nut hadden van hun kopvod, dan is het nu wel geweest. Behalve toen ze naar de moskee gingen. |
Citaat:
|
Voor een tijdje was het bij VRT dat men meestal bij interviews in scholen kinderen van andere origine aan het woord kwamen of toch veel.
Tegenwoordig valt dat op andere zenders ook meer op VTM bijvoorbeeld. Zijn onze eigen mensen stilgevallen of is men de autochtone bevolking er meer -en meer aan het uitduwen en zijn er die ten tijde van het Covid-19 hun kans schoon zien om hun slag thuis te halen? Ik hoop dat ik mij schreeuwlelijk vergis maar ... :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schattig, Vlaams nationaal rechts mist de vreemdelingendiscussies.
Ze kunnen er echt niet zonder :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij ge dat actief wilt tegen gaan en die mensen verwijdert uit de maatschappij maken ze er deel van uit en ga je die zien...da's inderdaad vrij normaal te noemen |
Citaat:
|
In Brussel zijn het vooral de gemeenten met het minst allochtonen die het meeste aantal besmettingen tellen.....de Woluwe's op kop.
De armste gemeenten met Sint Joost ten Noode op kop en het meest aantal allochtonen tellen het het minst aantal besmettingen. Dit zijn gewoon de gegevens van Bruzz.be. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be